April 11, 2003
Du kan ju kolla på alltombredband.se och se om du hittar något kul som passar.
May 28, 2003
10/10 får man endast om man bor i större lägenhetshus.
12/9 (VDSL) bygger inte någon leverantör längre. Det finns dock stationer som har det redan och om det finns plats där kan man få bli inkopplad på det, har jag hört.
Så alternativet är 24/1, vilket suger, men man överlever.
March 19, 2003
Jag bor mitt i smeten i stockholms city och jag kan inte få 10/10 eller något sånt heller.
Kan få symetrisk anslutning genom kabel-tv utaget 8/8 "UPC".
Ska ju inte klaga på att man kan få 8/8 heller men man tycker att om man bor så centralt att man borde kunna få "riktigt" bredband.
Sen finns det dom som bor i LitenByhåla lågt ifrån allt som får 1gbit.
August 28, 2005
BarateaU wrote: Jag bor mitt i smeten i stockholms city och jag kan inte få 10/10 eller något sånt heller.
Kan få symetrisk anslutning genom kabel-tv utaget 8/8 "UPC".
Ska ju inte klaga på att man kan få 8/8 heller men man tycker att om man bor så centralt att man borde kunna få "riktigt" bredband.
Sen finns det dom som bor i LitenByhåla lågt ifrån allt som får 1gbit.
Jag håller helt med dig, men du kan ju ändå få 8/8, det bästa jag kan få är 24/1 som blir för mig 18/(1 eller lite mindre) eller 12/9 som blir 5/2 för mig vilket är väldigt dåligt.
Nu har jag fiber och jag trodde det var bra, men tydligen går det att göra det dåligt också. Jag har en hastighet av max 1 mbit/s ner och 0,25 - 0,1 upp 🙁 och det går inte att koppla om till BBB eller något annat bolag.
1 Guest(s)