August 7, 2003
Blaxxor wrote: Det är inte så att den tankar genom en annan dator på lanet ? När man updatar här hemma så laddar den ena datorn från den andra datorn som redan uppdaterat. Då går det ju snabbt 🙂
hmm felet är att jag sitter själv i nätverket ? :S så asså vad är felet =) ?
February 16, 2004
ZeoN wrote: [quote=Blaxxor]Det är inte så att den tankar genom en annan dator på lanet ? När man updatar här hemma så laddar den ena datorn från den andra datorn som redan uppdaterat. Då går det ju snabbt 🙂
hmm felet är att jag sitter själv i nätverket ? :S så asså vad är felet =) ?
Är väl inget fel om det går snabbt. Men du får väl det du betalat för så dina tillfäliga höjningar är inget att räkna med.
August 12, 2003
Ladda hem NetliMiter. I det programet ser man allt som tar banbredd.
Där i kan du se hur snabbt du igentligen tankar genom steam.
Har du 0.5MBit så kan du inte tanka i mer än 50KB/s 60 kanske.
Jag andvänder NetLimiter, med det har man kontroll över allt som förs in och ut genom datan och hur snabt det går.. 😛
January 6, 2004
CruLoX wrote: Ladda hem NetliMiter. I det programet ser man allt som tar banbredd.
Där i kan du se hur snabbt du igentligen tankar genom steam.
Har du 0.5MBit så kan du inte tanka i mer än 50KB/s 60 kanske.Jag andvänder NetLimiter, med det har man kontroll över allt som förs in och ut genom datan och hur snabt det går.. 😛
presis. du tankar inte alltid det som står i fönstret. tex i DC så står det på filen / bredvid filen 1.5mb/s men kollar du längst ner till höger så ser du något mindre tal . typ 500kb/s..
1 Guest(s)