Custos wrote: Hej,
Jag sitter fortfarande på 56 K Modem, jag har inte möjlighet att skaffa ADSL... Tyvärr! 👿
Så vad jag undrar är vilket abonnemang som är det bästa...
Jag surfar ju en hel del... Helst skulle jag vilja ha ett fastpris...Tack på förhand,
Richard
Från en stackare till en annan, själv sitter jag med två olika fastpris abonnemang. Ett Spray 70h och ett Utfors/Glocalnet 25h. Om jag inte missminner mig ligger Spray abonnemanget på 299kr månaden och Glocalnet på 199kr/mån. Och jag missminner mig inte för jag svär lika mycket varje gång de ska betalas.
Tyvärr tror jag inte det finns några andra fastprisabonnemang värda namnet längre, jag har inte hittat något i alla fall. Även om jag skulle behöva ett för kanske 150h åtminstone. 95h i månaden räcker inte långt tyvärr men det är nog det bästa du kan få tag i som surfvan 56K:are.
Tekniknörd som gillar att träna.
Hehe en pina är inte rätt ord.. Det är helt overkligt kan jag säga dig. Just Simrishamn har det utbyggt men jag bor en mil utanför i ett villaområde. Typ alla byar runt om har bredband men det är något snett i Nyhem där jag bor.
Kan säga att det är en av mina största laster i livet och mina medarbetare har alltid en hållhake när det ska jävlas...
Tekniknörd som gillar att träna.
1 Guest(s)