September 16, 2002
Jag har en Siemens S55, men jag har inte aktiverat WAPen, så jag har varken internet, MMS, eller nått sånt kul.
Om jag aktiverar det, visst konstar det ENDAST då jag är online då. Och ingen kostnad för att ha abonemanget (Om det nu är det man har)
Jag har ett telia-refill kort.
Och HUR gör jag för att aktivera det?
(Skulle gärna vilja veta hur tusan man gör robotporträtt på telefonen också, om det är någon som vet)
February 16, 2003
Gå in på http://www.teliamobile.se och aktiver DOF på ditt abbonemang. Där får du info hur du drar igång WAPen på just din telefon, och NEJ det kostar inget mer än vanlig minuttaxa när du wappar.
May 16, 2001
Vet inte om din mobil har GPRS, men i så fall betalas bara per överförd mängd information, dvs man kan i lugn och ro läsa sidor utan att kostnaden tickar på hela tiden.
Telia har vi alla som vill ha bäst täckning och bra funktioner. Det tycker iaf jag är värt att betala lite extra för.
July 26, 2003
Registrera dig på teliamobile.se, där kan du aktivera GPRS (kostar 100:-) och få wap/gprs inställningar skickade till din telefon.
Telia är inte billigast men dom har bra tjänster, t.ex så kan man inte med comviq kontant gprs ansluta från en handdator eller laptop, man kan bara wappa på telefonen.
1 Guest(s)