March 15, 2004
Hade ett konstigt fenomen på mitt internet när jag körde lite windows x64. när jag körde ett tptest (på många olika servrar)
så kunde jag få hastigheter på upp till 35 mbit nedströms när jag körde windows x64, men när jag installerade vanliga xp så fick jag mina normala värden igen. kan det vara så att det var ett grymt mätfel i programmet? eller att x64 rent ut av boostar internet rejält? tyckte att internet kändes ganska snabbt men 24 mbit är ju snabbt det med.
försökte ladda hem på dc men hitta aldrig någon med bra upload så jag kunde maxa.
March 5, 2002
Jättebra mätmetod, att leta upp någon på DC med warez, med ledigt slot och 100/100 BBB! (Eller inte?)
Prova SUNET + valfritt multitrådsnerladdningsprogram typ DAP eller något.
BTW, det är ett fel i programmet, omöjligt att Windows XP64 skulle kunna trimma ditt modem och/eller hacka sönder teleledningarna/stationen. 🙂
January 20, 2003
Fackamato wrote: Jättebra mätmetod, att leta upp någon på DC med warez, med ledigt slot och 100/100 BBB! (Eller inte?)
Prova SUNET + valfritt multitrådsnerladdningsprogram typ DAP eller något.
BTW, det är ett fel i programmet, omöjligt att Windows XP64 skulle kunna trimma ditt modem och/eller hacka sönder teleledningarna/stationen. 🙂
Sant, sen så klarar de flesta modem inte mer än 20mbit ändå + att det är sällsynt att man kommer över 20mbit oavsett vilket modem man har pga avståndet till telestationen.
October 17, 2004
March 15, 2004
dupa666 wrote: adsl2+ har en limit på 28 mbit så det är tekniskt omöjligt. Annars skulle jag ha tackat och tagit emot om det verkligen var så 😛
troligtvis så var det bara en bugg i programmet. får väl nöja mig med att ha 20mbit som jag mäter upp nu i vanliga xp 🙂 bor ganska nära telestationen.
1 Guest(s)