The forums are currently locked and only available for read only access
Mikael Schwartz
Admin
Forum Posts: 176
Member Since:
October 8, 2015
October 8, 2015
Offline
Hur pass detaljerad grafiknivå kan man nå i motorn Unreal Engine 4 när hårdvaran inte är något hinder och all fokus läggs på detaljrikedomen?
I en Youtube-video med namnet "Exploring the limits of real time rendering" tar den svenska mannen Rens realtidsrendering till det absolut yttersta.
Vi har tidigare skrivit om Rens förmåga att skapa virtuella miljöer som är på pass detaljerade att det är extremt svårt att skilja på verkligheten och Rens konst. Rens är nu tillbaka med en ny video vars syfte är att göra en så pass detaljerad miljö som möjligt i Unreal Engine 4.
Rens har tidigare arbetat…
Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 516
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630
Posts: 1300967
Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL
© Simple:Press —