June 11, 2001
OfflineAnnars Ahlberg Data vanligast ca 5-6000, max 10.000 om disken krånglar riktigt illa, 1000 kr för felsökning och prisförslag, tillgodoräknas om man fullföljer erbjudandet. Överenskommet pris gäller.
http://www.ahlbergdata.se
January 18, 2011
OfflineHejsan! Tänker inte vara jobbig, men kan tipsa om att Aurora också håller på med data recovery. bättre än att göra det själv om man vill vara på den säkra sidan. Om man lämnar in disken till Aurora är tydligen första diagnosen helt gratis, och studenter och privatpersoner betalar alltid mindre.. låter som ett kap 🙂
Lycka till!
November 18, 2003
OfflineJohnnyRock88;1261099 wrote: reklam[/url]
Lycka till!
Nu har jag redan lyckats fixa disken.
Men att få första DIAGNOSEN gratis låter inte speciellt lockande då det sen kostar (enligt deras egen mall) 7 500 - 15 000 kr för att få tillbaka information. Då ska det vara något ruskigt viktigt för att jag ska lägga ut så mycket pengar på det.
January 18, 2011
OfflineLåter gött!
Är du helt säker? HAr själv inte kollat särskilt noga på priserna, men jag tror inte det överstiger 10.000 kr för en privatperson. Självklart är det en massa pengar, så som du säger; man får väl börja med att utvärdera om det på disken är tillräckligt viktigt först 😮
Blev nyfiken, hur lyckades du fixa disken tillslut? Har du några bra tips? 😀
1 Guest(s)

Log In