January 9, 2001
OfflineStora leendet på mig igår när jag såg att dels har flask kommit i en ny och ännu mer användar vänligt utförande och dels för att någon hjälte har utvecklat ett plugin som gör att om du har dekrypterings nycklen så kan du rippa rakt ifrån skivan!
så istället för att att lägga 6 gig vobbar på disken så är det bara att starta...tuta...och köra...
Det ända som eventuellt kan krångla nu e att du inte hittar rätt nyckel... men det finns små söta användare vänliga prog till det oxå! :bgrin:
(men eftersom detta är olagligt så uppmanar jag ingen att testa det):bgrin:
December 21, 2000
OfflineJanuary 9, 2001
OfflineFlask har haft med att deras bild kan bli lite "randig" vid full upplösning... det verkar som om dom har löst det nu. 
att pack kvaliten blir lite bättre med mpeg2avi kommer man nog inte ifrån, men den skillnaden är så marginell i den sista versionen flask att det inte är lönt att ta OMVÄGEN med mpg2avi.
Du kan få ett smakprov av mig om vill?
January 9, 2001
OfflineApril 2, 2001
Offlinenäädå, det är fullt lagligt!
För du gör väl inte DivX av copyright skyddade DVD filmer utan bara dina egenproducerade sådana....!? 
Ja, jag får väl testa flask igen, det var faktiskt ganska länge sedan jag läste de testerna!
Fast jag tycker itne att det blir omvägar med Mpeg2Avi, hara man bara en GUI så fixas ju allting, så att man kan göra både High och lowmotion i en batch fil!
1 Guest(s)

Log In