April 14, 2004
Hur får jag till detta med grafikkortet som är enligt Toshiba ett Radeon 6350, jag har laddat ner det från deras sida display drivers och även vart i kontakt med dom så det är rätt. Jag fick först problem med då jag skulle install så kom jag inte längre än halva installen då det var nåt med microsoft visual c++2010 redistributable 64bit paket. Så jag avinstallerade ATI catalyst igen och sen avinstallerade jag microsoft visual c++2010 redistributable 64bit i kontrollpanelen. Sen tanka ner samma från mocrosoft paketet o sen eftr det gick det bra att installera hela ATI catalyst och slutföra. Då hoppades jag på att det skulle vara frid o fröjd men grafiken går ju i bara VGA läge fortfarande. Hur får jag in dom riktiga drivers så jag ser i enhetshanterarn att det sitter radeon hd kort i? Försökt uppdatera drivritinerna men den säger bara att jag redan har den bästa fungerande drivrutinerna.
För att det blev så här var en ny hårddisk och ominstall av Win7 men som sagt får inte till grafikdrivisarna juh. Trööök!!!
1 Guest(s)