December 20, 2000
OfflineDecember 23, 2000
Offline2001-01-17 09:05, skrev MadMartigaN:
Jag sätter på datorn när jag kommer hem
från jobbè och stänger av den när
jag ska sova!
Varför ha på den när man sover!? 😕
Det är onödigt + det är inte bra för
strålningen. (om du sover nära datorn)
Man ska inte sätta på och stänga av
varje minut! Det är inte bra, och JO det
vet jag! 😛
Strålningen kommer från skärmen och den brukar ju normalt folk stänga av när de ska nana...! 😛
Kom förresten på att jag kör en Linux-burk på skolan som varit igång sedan augusti! :grin::grin::grin:
Återkommer med en exakt uptime när jag har hittat det... 
-----------------
/LeviAthaN - "BANG! You're dead...!"
[ Detta inlägg ändrade av LeviAthaN 2001-02-06 13:49 ]
January 18, 2001
Offline"Strålningen kommer från skärmen och den brukar ju normalt folk stänga av när de ska nana...!"
Det kommer strålning från datorn oxå. Det är därför det sitter plåt i tomma 5,25 platser som man måste bända loss när man ska sätta i nåt där. Det finns regler och sånt för detta.
May 12, 2001
OfflineMin arbetsburk P3 533 med Win NT4 har stått på fett länge, tror det var en månad, sen stängde nån j-a idiot av den när jag var ledig....
Hemma så har jag haft Win ME igång flera dagar med bränning, counterstrike och surfning...
Visst e det något speciellt med att idla...det känns helrätt juh!
January 8, 2001
Offlinent4(jobbet) sp6 igång sen mitten av januari!
w2k(hemma) 22 dagar tror jag är rekordet, installerar och har mig alldeles för mycket annars borde det kunna vara MYCKET mer
NetBSD(hemma i garderoben) 326 dagar "and counting"
winMe tjaaa en kvart kanske
hade en installation av en förversion på win98se som gick i ett par veckor utan omstart! imponerande för att inte vara NT-kärna
May 27, 2001
OfflineMay 24, 2001
OfflineMin jobbdator med Win2k har jag haft igång drygt 2 månader som mest.
Jag använder datorn mycket, till skillnad från vissa andra som bara har den som server.
Det är mycket Photoshop, Visual Studio, ftp program, IE 5, Netscape 4 och 6. Jag jobbar som webbutvecklare om ni inte märkte det.. 
1 Guest(s)

Log In