January 26, 2001
Offline2001-05-27 04:43, skrev [Iceboy]:
Funkar Windows stabilt i mer än 2timmar, har aldrig hållt längre för mig 😀
jo ibland när man är ca 500 meter från datorn då brukar det funka ganska bra men när man sitter vid datorn så kommer det upp en gång i timmen en bluescreen speciellt om man har ME!
May 27, 2001
OfflineJune 3, 2001
OfflinePå jobbet har vi en unix burk som inte startats om på flera år.. men annars äre väl NT som är stabilast har även flera sådana som bara går och går men det är ju processdatorer och vissa används bara till loggning av värden ingen som sitter vid dom och surfar/spelar osv
[ Detta inlägg ändrat av Kingen 2001-06-20 19:27 ]
April 1, 2001
OfflineDet är ju fusk att mäta hur länge man har haft igång windows... det ska ju vara att datorn har arbetat aktivt hela tiden. enda gången jag har mätt var här om dagen. 12h+ utan att reboota och då fick skiten arbeta hela tiden. (surfa, spela cs osv)
[Image Can Not Be Found]
August 22, 2005
OfflineMin dator (Win98 OEM SE SP2, 233mhz, 48mb) har varit igång i 2/3 år nu. den kraschar aldrig. det beror på att jag aldrig kör explorer som skal, det kraschar ju jämt. jag körde EVWM förut men har bytt till ASTON nu. snabbt och mycket mindre än EXPLORER. jag försöker undvika beta program så länge det går.
jag lägger datorn på rendering på natten, antingen bryce eller flamingo för att få till en bra bild. och på dagarna så trackar jag i buzz. så säg, använder jag inte datorn hela tiden? 😀
1 Guest(s)

Log In