April 14, 2004
Vet inte vart den kommer från men senaste 2 veckorna har det börjat komma upp samma ruta med rull ord som när jag söker på olika ställen som ebay, tradera och sånna ställen så viker denna ruta upp sog ovanför den vanliga med alternativa ord att välja mellan. Och det är en knapp med rött kryss på vänstersida längst ner ( hide) och ett ser ut som kugghjul på höger sida ( change settings) har testat det finns inget som säger hur man får bort denna. Har letat i installerade program men hittar inget. Vill ha bort denna... skickar med en bild eller länk på hur det ser ut t.ex på ebay.
April 9, 2012
Jag tror det ska gå att ta bort om man rensar alla cookies, men jag är inte helr säker jag fick något liknande för ett tag sen men kommer inte ihåg hur jag fick bort det tror det var genom att ta bort alla cookies och rensa cache samt kolla i tilläggen ifall det fanns något som jag inte hade valt till. Fast allt detta var i firefox dock borde det finnas liknande funktioner i explorer
March 10, 2003
Det är kopplat till den sökmotor du använder i webbläsaren, Internet Explorer Search Suggestions - Enable or Disable - Windows 7 Forums
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
1 Guest(s)