Irriterande ruta kommer upp med alternativa ord !!!|Operativsystem / Program / Drivrutiner|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Irriterande ruta kommer upp med alternativa ord !!!
Fear
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 439
sp_UserOfflineSmall Offline
1
April 29, 2012 - 1:31 pm
sp_Permalink sp_Print

Vet inte vart den kommer från men senaste 2 veckorna har det börjat komma upp samma ruta med rull ord som när jag söker på olika ställen som ebay, tradera och sånna ställen så viker denna ruta upp sog ovanför den vanliga med alternativa ord att välja mellan. Och det är en knapp med rött kryss på vänstersida längst ner ( hide) och ett ser ut som kugghjul på höger sida ( change settings) har testat det finns inget som säger hur man får bort denna. Har letat i installerade program men hittar inget. Vill ha bort denna... skickar med en bild eller länk på hur det ser ut t.ex på ebay.

Marko Zegnal
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 172
1279070
April 30, 2012 - 8:32 pm
sp_Permalink sp_Print

Jag tror det ska gå att ta bort om man rensar alla cookies, men jag är inte helr säker jag fick något liknande för ett tag sen men kommer inte ihåg hur jag fick bort det tror det var genom att ta bort alla cookies och rensa cache samt kolla i tilläggen ifall det fanns något som jag inte hade valt till. Fast allt detta var i firefox dock borde det finnas liknande funktioner i explorer

Tord Nilsson
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1216
1279072
April 30, 2012 - 8:59 pm
sp_Permalink sp_Print

Ccleaner borde i alla fall rensa bort den

Ctrl
Varberg
Member
Medlem
Forum Posts: 10355
1279073
April 30, 2012 - 10:46 pm
sp_Permalink sp_Print

Det är kopplat till den sökmotor du använder i webbläsaren, Internet Explorer Search Suggestions - Enable or Disable - Windows 7 Forums

“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 573
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL