January 20, 2002
matsansan wrote: Ett tänkande script så att du kan adda filmer??? Fattar inte ett dugg vad du
menar, kan du förklara dig lite bättre?
Ett script på en sida kanske? "som jag ska ha på en hemsida" man loggar in och skriver in ett namn på en film så syns den sen på hemsidan..
January 20, 2002
Mathias wrote: http://www.hotscripts.com
tack
January 18, 2003
Cezar wrote: [quote=matsansan]Ett tänkande script så att du kan adda filmer??? Fattar inte ett dugg vad du
menar, kan du förklara dig lite bättre?
Ett script på en sida kanske? "som jag ska ha på en hemsida" man loggar in och skriver in ett namn på en film så syns den sen på hemsidan..
Alltså, läsförståelse har jag inte haft några problem med på något språk jag lärt mig, det är rätt onödigt att du fyller ut två gånger i ditt svar med att du ska ha det på din hemsida. Det förstod jag jussom i första inlägget som vilken annan människa som helst med tresiffrigt IQ.
Det jag fortfarande absolut inte greppar även efter din förklaring är vad själva scriptet ska göra. Ska man skriva in namnet och sen ska filmen spelas upp, eller är det info om själva filmen som du har matat in som ska komma upp eller vad ska hända?
Jag kanske kan hjälpa dig bara du förklarar vad det är du vill att scriptet ska göra. Jag utgår från att jag inte är den enda som har lite svårt att tyda det på dina beskrivningar faktiskt 😉
1 Guest(s)