February 4, 2003
Hej,
Jag har i hela mitt liv kodat sidor i Frontpage har helt enkelt blivit van med det. Men kan även mycket av koden själv, men inte för ramar och tabeller.
Men Frontpage genererar VÄLDIGT mycket skräpkod som jag tror jag blir av med om jag går över till annat program. Tycker ni det är värt det? Allt jobb att lära sig?
Sen så undrar jag "ifall" ni har några bra tips på sidor där man kan lära sig om databaser ( mysql ), php och dreamweaver mx, flash mx, photoshop 7. Eller om ni har tips på böcker?
Jag har rätt mycket erfarenheter inom:
Pascal (Dephi), Easy (VisualBasic), Javascript och HTML.
Tänker ägna rätt mycket av tiden av sommarlovet till att försöka lära mig, och vill veta om det är möjligt? Har jag nyta av mina tidigare erfarenheter?
Tar emot guider av alla de slag, tycker det är kul att lära mig! Ska börja gå Teknik (inrikttning formgivning / Cisco) till hösten och behöver lite hjälp!
Tack på förhand!
mvh/DAVID HELLMYRS
ps. Är det någon som vill ha ett lite enklare att göra en snygg logo? Om den är fint gjort så kommer någon form av belöning att ske i form av kanske någon LED fläkt eller liknande. Om du är duktig i PIXELGRAFIK och har tid över och vill ha något projekt att göra och tjäna något så kontakta mig på:
Msn: david_halland @ hotmail.com
Email: david.hellmyrs @ telia.com
Ha de bra!
1 Guest(s)