September 6, 2004
Hej.
Jag sitter med en flash animering som jag vill ha ut ett ljud ifrån. Det är flera filer, vet inte vilken jag ska ha dock. Filerna heter ".sfk" , ".swf.sfap0" och "Shockwave Flash Objekt".
Kan inte detta och skulle bara vilja ha hjälp hur jag ska göra för att få filen att funka med Soundforge, mp3 eller nåt... testat en massa men inte fått fram nåt fungerande 🙁
Tacksam för hjälp.
September 6, 2004
Spelas detta ljud mot en tyst bakgrund kan du ju bara spela in det medan du spelar filmen. Eftersom du har Soundforge tar jag för givet att du vet hur man klipper.
Det är ett annat ljud som går i bakgrunden, det vill jag inte ha med.
alltaå jag förstår inte frågan.. kan du omformulera den?
Ah, sorry, fattar det knappt själv när jag läser det nu, ska försöka 😉
Det är en flash anim. som spelar upp ett ljud konstant, men sedan om jag klickar vidare kommer det ett annat ljud som jag vill ha.
Det finns en mapp som heter "sounds" , däri ligger det filer med det ljud jag vill ha. men de program jag provat tar inte in filformatet. Jag antar att det är nåt macromedia program som jag behöver, men vilket?
lite lättare...kanske 🙂
EDIT: Jag kan skicka över prylen eller ladda ner den på denna adress, http://www.spacesounds.com -grejjen med solsystemet...(rätt skoj sida f.ö.)
1 Guest(s)