March 21, 2003
Tja.
Jag har arbetat på HTML, ASP mm senb jag var 10... nu är det så att jag lyckas inge vidare... Jag vill ha ett tips på vad jag kan göra... Jag har så svårt att koma på något själv!
Det ska likosm vara tips på en Bra sida.. jag vill starta en altiallo sida som Jesper.nu lr Dyl men jag vet int ehur jag ska starta! :cy:
October 4, 2002
Skummisen wrote: Tja.
Jag har arbetat på HTML, ASP mm senb jag var 10... nu är det så att jag lyckas inge vidare... Jag vill ha ett tips på vad jag kan göra... Jag har så svårt att koma på något själv!Det ska likosm vara tips på en Bra sida.. jag vill starta en altiallo sida som Jesper.nu lr Dyl men jag vet int ehur jag ska starta! :cy:
Hur gammal är du nu då? 😉 😀
March 21, 2003
Tobiazzz wrote: [quote=Skummisen]Tja.
Jag har arbetat på HTML, ASP mm senb jag var 10... nu är det så att jag lyckas inge vidare... Jag vill ha ett tips på vad jag kan göra... Jag har så svårt att koma på något själv!Det ska likosm vara tips på en Bra sida.. jag vill starta en altiallo sida som Jesper.nu lr Dyl men jag vet int ehur jag ska starta! :cy:
Hur gammal är du nu då? 😉 😀
14
April 1, 2003
Skummisen wrote: Tja.
lär dig flash o gör otroligt dumma men roliga kortfilmer:D
tex min "invandrare": kolla på min hemsida under kategorin "saker" så hittar du den 8)
http://oxiswoofer.myftp.org
1 Guest(s)