Köpa hemsida åt [url]www.moviemakers.nu[/url]|Programmering / Grafisk formgivning|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope


Match



Forum Options



Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Köpa hemsida åt [url]www.moviemakers.nu[/url]
.MRZ.
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 177
Member Since:
September 27, 2001
sp_UserOfflineSmall Offline
1
November 27, 2005 - 8:25 pm
sp_Permalink sp_Print

Hej,
jag har ägt Moviemakers.Nu ett tag och vi har enligt mitt tyckte en stilren sida. Vi är sedan tre år de mest populära filmskaparna innom TV spel. Tills nu har vi riktat in oss på Counter Strike.

Säkerheten på vår sida är för låg. Med över 600 000 besök sedan april i år, och detta trots att vi varit innaktiva sedan sommaren tills nyligen.
Sidan har blviit hackad ett par gånger i månaden och det är något som förstör arbetslusten då vi enbart har sidan för communityt. Vi gör det för att vi tycker det är kul att hjälpa folk, men om folk förstör hela tiden tröttnar vi. En ny sida blir lösningen.

Vi har inte så vi kan betala mycket pengar, max några tusen. Sidan ska ju vara enkel med lite olika sidor där man kan lägga in information, och även ett forum. Forumet kan ju vara PHP gratisforum, men helst inte. Vi får se hur möjligheterna ser ut för ett fint forum.

Helst skulle vi vilja ha samma design som den nyvarande med en hel del förbättringar i koden eller ny kod.

Vill Ni sponsra oss med en sida så kommer ni få väldigt mycket tillbax. Det går bra med en kopia av en befintlig sida.

Jag finns i vår irc kanal som brukar ha runt 250 idlare.
#moviemakers på Quakenet. Jag heter Moviem|MRZ

min mail är [email]mrz_nr1@hotmail.com[/email] om du har mail eller msn.

Tack för din tid,
Andrew

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 694
Currently Online:
Guest(s) 59
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630
Posts: 1300967

 

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL