December 11, 2002
Om du är klar med gymnasiet så kan du försöka hoppa på http://www.it.uu.se/edu/course.....e/dopTDB1/ Mejla till Torsten (kursansvarig) och fråga om du kan gå distansvarianten. En bra nybörjarkurs som har ett flertal forsättningskurser.
/Kenrih
October 16, 2002
December 11, 2002
Synd, för det är en bra kurs (jag hjälper till som lärare). Om du känner dig seriös så kan du leta runt på de stora universitetens hemsidor. Något av de kommer säkert ha en kurs där kursmaterial, uppgifter och lektionsanteckningar finns fritt på sidan. Skriv ut och försök att följa det i din egen takt.
/Kenrih
November 3, 2002
Kenrih wrote: Synd, för det är en bra kurs (jag hjälper till som lärare). Om du känner dig seriös så kan du leta runt på de stora universitetens hemsidor. Något av de kommer säkert ha en kurs där kursmaterial, uppgifter och lektionsanteckningar finns fritt på sidan. Skriv ut och försök att följa det i din egen takt.
/Kenrih
Har du några tips på stora universitet?
Går just nu första året på gymnasiet.
December 11, 2002
Uppsala, KTH, Stockholm, Göteborg, Chalmers, Linköping, Lund, Umeå, Luleå, Blekinge, Örebro, karlstad, Mälardalen, Mitthögskolan. Alla är inte universitet, några är bara högskola.
Om det inte är jättebråttom så skulle jag kunna mejla det material som är lösenordsskyddat på "min" kurs, dvs labbar, inlämningsuppgifter och föreläsningsanteckningar (allt är i html). Det är samma lösenord till hela sidan så jag kan tyvärr inte ge det till dig. Jag är bortrest nästa vecka så du kan få det först efter 8/9. Skicka ett pm så hör jag av mig när jag är tillbaka.
/Kenrih
June 16, 2002
1 Guest(s)