January 28, 2003
Jag håller på och bygger ny hemsida.
Kan ni ge mig ett utlåtande och förslag på förbättringar osv. på det jag gjort såhär långt?
January 28, 2003
Snorch wrote: Stilren och snygg..
Vet inte ritkigt men bannern var kanske lite stor, 87kB, för sin upplösning och detaljrikedom.. Borde väl inte vara några problem att få ner storleken lite till utan att försämra bilden avesvärt..
Tack, det var en lite miss av mig när jag fixade bilderna, men nu är det åtgärdat.
March 14, 2001
Kenny McCormick wrote: [quote=Snorch]Stilren och snygg..
Vet inte ritkigt men bannern var kanske lite stor, 87kB, för sin upplösning och detaljrikedom.. Borde väl inte vara några problem att få ner storleken lite till utan att försämra bilden avesvärt..
Tack, det var en lite miss av mig när jag fixade bilderna, men nu är det åtgärdat.
Japp nu vart det bättre.. 🙂
January 25, 2004
Ser helt okej ut. Dock tycker jag den påminner lite mycket om alla bloggar som finns idag.
Den gamla design (5.2) tycker jag om mera =) Va nog loggan och länkarna som gör att jag gillar den mer ^^
Du skulle göra en 5.3 där du istället för de långa blåa raden byter ut till någon bild, tex den du har i loggan på den nya sidan och lägger den som enkel bild vilket skulle ge ett lyft till 5.2.
Aja det är vad jag tycker =)
January 25, 2004
ViU wrote: Även om det är IE;s fel att den inte ser bra ut kan du inte ignorera alla som surfar med IE.
Skulle också sätta mera marginaler på texten på vissa sidor samt använda sådana färger att det blev mera kontrast på t.ex. länkar.
Annars bra.
Jag tycker den ser lika ut i både ie och ff!? Har han fixat det eller vad är det som ser fel ut i ie?
January 25, 2004
ViU wrote: Jag vet inte, har inte tillgång till IE så kan inte titta utgick bara från vad han skrev på sidan.
Ahaa =) Men jag håller med dig helt. Även om ie inte följer standarden så bör man fixa så att sidan fungerar bra i ie. Tycker inte att den måste vara exakt, men det ska vara fullt fungerande.
1 Guest(s)