November 2, 2003
kritisera gärna direkt i tråden 🙂
December 15, 2002
Navigeringen laddar om eller blinkar till när man byter avdelning eller ska kolla mer ingående på en produkt. Ganska störande tycker jag. Sedan tycker jag inte de bör vara en röd linje i toppbilden. Kanske lite mer utmärkande färg för vad som är länkar och inte. Allt för många sidor är inte tillräckligt tydliga med just detta tycker jag. I övrigt ser de helt ok ut. Stilrent och bra.
October 7, 2002
bättre köpinfo. "Om oss"-länken verkade trasig... Kundtjänst likaså. Edit: PUL-länken med
Kategorin "Bärbara datorer" verkar tom, men man redirectas bara till samma sida som man kom från, bättre med en sida "kategorin är tom", så man förstår det
sen vill jag gärna veta fraktkostnaden utan att behöva logga in, är det möjligt att visa den i kundvagnen?
November 2, 2003
Tack för all kritik! skall försöka fixa det mesta!
DraGoN wrote: Bilder på sakerna hur dom ser ut till ex under grafikkort, men kanske kommer? Annars såg den ok ut. snabbt sida.
Bilder kommer inom kort!
gillbert wrote: rockar fett seddö 8)
kan man få fråga hur ni gjort så erbjudanden visas i 8 celler uppdelat på 2 rader? har försökt men lyckas aldrig 😡
det är lätt;
cell 1 cell 2 cell 3 cell 4 cell 5 cell 6 cell 7 cell 8
Hoppas det hjälpte!
November 2, 2003
TERdON wrote: bättre köpinfo. "Om oss"-länken verkade trasig... Kundtjänst likaså. Edit: PUL-länken med
Kategorin "Bärbara datorer" verkar tom, men man redirectas bara till samma sida som man kom från, bättre med en sida "kategorin är tom", så man förstår det
sen vill jag gärna veta fraktkostnaden utan att behöva logga in, är det möjligt att visa den i kundvagnen?
Fixat, nu kan man se fraktsätt/fraktpriser i kundvagnen..
November 2, 2003
HuGGe wrote: Ett större sortiment skulle inte sitta fel.
Sen en datorbyggare liknande komplett är enligt mig ett måste
Annars en riktigt bra och funktionell sida, inte så plottrig 🙂
Ett stort sortiment är som du säkert förstår väldigt svårt att ha när man är ett ganska så nystartat företag och inte så stort 😉
En datorbyggare var en bra idé! Tackar.
August 27, 2003
Smink wrote: [quote=HuGGe]Ett större sortiment skulle inte sitta fel.
Sen en datorbyggare liknande komplett är enligt mig ett måste
Annars en riktigt bra och funktionell sida, inte så plottrig 🙂
Ett stort sortiment är som du säkert förstår väldigt svårt att ha när man är ett ganska så nystartat företag och inte så stort 😉
En datorbyggare var en bra idé! Tackar.
Ja, sortimentet kommer med tiden.
Gör så att man beställa med och utan montering i datorbyggaren, många vill bygga själva
2 Guest(s)