March 17, 2001
Min egen givetvis! 😀
Kom gärna in och regga er i forumet och börja snacka så att det kommer igång lite!
Kommentera gärna vad ni tycker.
Här: Stanproject
March 17, 2001
: : Anders : : wrote: Ser snyggt ut!! Men du får fixa så det funkar bättre med Opera. Kolla så förstår du vad jag menar.
Sidan fungerar alldeles utmärkt i senaste versionen av Opera 7.0
"Kolla så förstår du vad jag menar" 8)
Jag tänker inte anpassa den för tidigare versoner av Opera p.g.a att det i förhållandevis få som anväder det.
Jopz Varför ta bort Cracks?
Det finns inte så många svenska sidor där man kan diskutera detta. Inte vad jag har sett i alla fall.
Är det olagligt att diskutera cracks enligt svensk lagstifftning? :bok:
November 29, 2001
CreaTioN wrote: Min egen givetvis! 😀
Kom gärna in och regga er i forumet och börja snacka så att det kommer igång lite!
"Du får inte marknadsföra varken din eller andras näringsverksamhet."
Är inte det snudd på vad du gör själv här i vårt forum?
March 17, 2001
UndaC wrote: [quote=CreaTioN]Min egen givetvis! 😀
Då vet du inte vad näringsverksamhet är kanske?
Det är en verksamhet som man tjänar sitt levebröd genom. Vad mig beträffar så tjänar jag inte en krona på min site :blink:
Till alla andra: Jag bestämmde mig för att ta bort Cracks delen efter som en del människor inte uppskattade detta.
November 29, 2001
CreaTioN wrote: [quote=UndaC][quote=CreaTioN]Min egen givetvis! 😀
Då vet du inte vad näringsverksamhet är kanske?
Det är en verksamhet som man tjänar sitt levebröd genom. Vad mig beträffar så tjänar jag inte en krona på min site :blink:
Till alla andra: Jag bestämmde mig för att ta bort Cracks delen efter som en del människor inte uppskattade detta.
Nej men eftersom du har en motsvarande verksamhet och drar "kunder" till dig genom denna "reklam" så blir det i effekt sak samam för oss om du tjänar pengar på det elelr ej.
Men men, jag bara skojjar med dig, lycka till med siten.
October 28, 2002
bara jag som tycker den är...EXTREMT seg??? tar långtid o kolla bilderna (testet på minibilarna, som för övrigt ägde 😉 ) me men, kanske linan som krånglar....(adsl)
och du...kanske lite onödigt att beställa från hong kong???
March 17, 2001
[Newbie2K]: "Firbox" har tyvärr inte orginal Tomy bilar.
[Alla]: väldigt roligt för all possitiv kritik! Det känns lite mer motiverat att fortsätta då! 😀
Forumet verkar växa på, andra dagen bara och jag har redan 11 medlemar. Så vad väntar ni på som inte har reggat er ännu!
Vad gäller sidans seghet så beror det troligen på mitt webbhotell (http://www.b-one.nu) som finns i Danmark.
Reggade mig där för en tid sedan, främst för att de var så pass billiga.
Dock verkar det som att det inte är den bästa servern eftersom det stundtals går otroligt segt eller inte alls går att nå sidan. Inte så roligt, men det kanske blir bättre senare.
2 Guest(s)