August 26, 2006
Ja ni, nu är det så att man börjat gymnasiet och går SMIT , special utformat IT program, sen är det ju så att i 2an får man ju välja inriktning då jag kommer välja programmering och MATTE / NO om ni nu ville veta. Men fråga n är:
Kan jag redan nu börja med några simpla koder i Visual Basic / C++ ?
Har ni någon bra bok svenska / engelska skulle det också uppskattas.
Alla tips är välkomna. <3 :bok:
December 16, 2003
Floom wrote:
Kan jag redan nu börja med några simpla koder i Visual Basic / C++ ?
Har ni någon bra bok svenska / engelska skulle det också uppskattas.
Alla tips är välkomna. <3 :bok:
Vad/vem hindrar dig? Det är väl bra att du kan det som du skall lära dig.. du blir klar snabbare och lärarna kommer att tycka om dig.
Böcker - vad är det i IT-tidsåldern? Allt du behöver finns på nätet. Exemperl & övningar - the works. Bara att slå på c++ på google. Å sen klicka med musen. Att lära sig progga ur en bok suger. Dock kan det vara bra att kunna "the basics". Sen är det din fantasi som sätter stopp.
August 26, 2006
Vad/vem hindrar dig? Det är väl bra att du kan det som du skall lära dig.. du blir klar snabbare och lärarna kommer att tycka om dig.
Böcker - vad är det i IT-tidsåldern? Allt du behöver finns på nätet. Exemperl & övningar - the works. Bara att slå på c++ på google. Å sen klicka med musen. Att lära sig progga ur en bok suger. Dock kan det vara bra att kunna "the basics". Sen är det din fantasi som sätter stopp.
Mena inte att någon hindra mig, minns inte riktigt själv vad jag menade 😛
1 Guest(s)