November 4, 2002
Wacom borden kan ibland vara fruktansvärt jobbiga att få igång som man vill dem. Min åsikt är att Wacom ritborden är det sämsta skräp som kan uppbringas på denna jord. jag har testat 2-3 olika stycken Wacom bord, och alla har fanimej strulat på nåt sätt. Deras support är pinsam också. Men jag hoppas du har bättre lycka än mig.
Prescott 3.4GHz @ 3.83GHz 4x225 FSB- ASUS AX800 XT PE - 2 GB DDR 400 - S-ATA RAID-0 500GB - Thermaltake Xaser Damier Series V5000A - Asus P4C800 Deluxe - NEC 8x -/+ RW DVD Dual Layer - Antec 550w TruePower - Samsung Floppy (svart) ;)
June 29, 2004
för att ändra det.. asså jag gissar att det är en pensel du har när du gör det här, men .. aja. högerklicka bara och då kommer det upp en rutan, där finns det två skjutbara mätare, och jag tror det är den undre du ska prova.. men provadig fram.. hoppas det funkar..
//Tovedal
September 16, 2002
Tovedal wrote: för att ändra det.. asså jag gissar att det är en pensel du har när du gör det här, men .. aja. högerklicka bara och då kommer det upp en rutan, där finns det två skjutbara mätare, och jag tror det är den undre du ska prova.. men provadig fram.. hoppas det funkar..
//Tovedal
Jo, jag vet. Men det hjälpte inte.
Jag tror mig kunna inställningarna ganska bra, men inget hjälpte än hur jag ställde om.
Men som sagt, en hel reset funkade.
1 Guest(s)