December 21, 2004
Hejsan alla glada 🙂 . Nu är det så att jag har lite problem. Jag har gjort en sida till min syster som hon vill ha den. Jag har även gjort så att den är 100% i table så den ska vara det för alla upplösningar . Men ändå blir det fel varför ?
Hemsidan ligger på
May 28, 2003
Vad jag kan se har du ingen i början, och det ligger kod utanför Du stänger även HTML utan att öppna den någon gång.
Du har även lagt kod i head, vilket inte är en höjdare.
Det bör så ut så här:
<html>
<head>
<title></title>
</head>
<body>
<table>
<tr>
<td></td>
</tr>
</table>
</body>
</html>
December 25, 2000
Ett tips skulle vara att läsa lite guider om hur man skriver html-kod, t.ex. på http://www.webdesignskolan.com/ där du hittar svenska guider. För koden som finns på sidan nu skär i hjärtat att titta på, det hemskaste är dock inte koden utan det att webläsarna faktiskt läser den och gör något med den.
December 26, 2003
LuckyLuke wrote: Vad jag kan se har du ingen i början, och det ligger kod utanför Du stänger även HTML utan att öppna den någon gång.
Nu är det iofs så att taggen är valbar. Du har i ditt kodexempel skippat
ochvilket är lika tillåtet som att skippa och . Däremot är en doctype-deklaration obligatorisk... men det visste du redan. 😉
May 28, 2003
zcorpan wrote: [quote=LuckyLuke]Vad jag kan se har du ingen i början, och det ligger kod utanför Du stänger även HTML utan att öppna den någon gång.
Nu är det iofs så att taggen är valbar. Du har i ditt kodexempel skippat
ochvilket är lika tillåtet som att skippa och . Däremot är en doctype-deklaration obligatorisk... men det visste du redan. 😉
oki. 🙄
1 Guest(s)