May 19, 2003
Hej!
Skulle vilja ha hjälp med att redigera en bild, då jag inte är så bra i Photoshop så blir det nog bättre om någon annan vore så snäll och fixade det =).
Bilden finns här: http://www.milenkostore.com/pr.....tribes.jpg
Det jag vill är att ha den en aning större, ska skrivas ut på A4 senare. Sen så ska texten bort så att bara mönstret i bakgrunden är kvar.
En bonus vore om man kunde göra 2 versioner, en med bara texten borttagen och sen en annan där man har gjort mönstret "lite enklare", dvs lite mindre krims krams.
Om någon har tid att göra detta vore det jättesnällt!
Tack på förhand.
May 19, 2003
Jonne88 wrote: brukar vara svårt att förstora en bild. utan att kvalitén blir lidande. från en såpass liten bild.
Jo, misstänker det. Är dock den enda bilden jag kan hitta på det mönstret. Hade jag vart bättre i Photoshop hade jag återskapat mönstret i större storlek, eller något liknande. Ska ha det till en tatuering som ska täcka hela min "sida", dvs från höften till armhålan ungefär.
Delph1 wrote: * flytt *
Ojdå! Glömde visst byta forumdel innan jag gjorde nytt inlägg 😉
May 19, 2003
Coore wrote: Vill du ha den bilden större så blir det till att rita en egen utifrån den.
Om du ska ha den som en tatuering så föreslår jag att du skriver ut den som den är och tar med den till studion, det där ritar dom upp lätt på frihand.
Mjo, han är rätt duktig han som jobbar på tatueringsstället så jag antar att han kan rita upp den =).
1 Guest(s)