April 25, 2003
Den finns här.
Nå? 😀
April 25, 2003
April 25, 2003
FarsanEdde wrote: Eftersom jag inte kunde hitta en enda särskrivning så får du högsta betyg av mig! 😀
Tål inte särskrivningar. Mår till och med dåligt om jag går på ICA och ser deras "havre gryn" och "bland saft" 🙁
Tackar. Jag är också allergisk mot särskrivningar. Senast idag såg jag en skylt i en RC-butik ovanför en korg med laddare och glöd...nånting. "Extra pris"
May 31, 2002
MadModder wrote: [quote=FarsanEdde]Eftersom jag inte kunde hitta en enda särskrivning så får du högsta betyg av mig! 😀
Tål inte särskrivningar. Mår till och med dåligt om jag går på ICA och ser deras "havre gryn" och "bland saft" 🙁
Tackar. Jag är också allergisk mot särskrivningar. Senast idag såg jag en skylt i en RC-butik ovanför en korg med laddare och glöd...nånting. "Extra pris"
Hahaha. Tur nog att det "bara" finns en enda särskrivning i den här tråden hittills. Måste vara något sorts rekord! :eye:
Fast de är ju ännu värre på sweclockers.
April 25, 2003
texten är alldels lagom stor 🙂
Passa på att kolla den fina fillistaren jag knåpade ihop med php igår. Rätt nöjd själv faktiskt. Iaf snyggare än den som Apache har original.
Btw, den mappen innehåller bilder på kretskort som är en del av telefonstyrmojängen på projektsidan.
November 26, 2002
FarsanEdde wrote: [quote=MadModder][quote=FarsanEdde]Eftersom jag inte kunde hitta en enda särskrivning så får du högsta betyg av mig! 😀
Hahaha. Tur nog att det "bara" finns en enda särskrivning i den här tråden hittills. Måste vara något sorts rekord! :eye:
två 🙂
May 31, 2002
Öwall wrote: [quote=FarsanEdde][quote=MadModder][quote=FarsanEdde]Eftersom jag inte kunde hitta en enda särskrivning så får du högsta betyg av mig! 😀
två 🙂
Hmm, vad är det jag missar? :bok: (räknar inte med de medvetna av mig och madmodder)
1 Guest(s)