January 2, 2005
Hejsan,
Jag jobbar på ett försäljningsföretag som är väldigt tävlingsinriktat och har nu ett litet önskemål!
Det vore roligt att ha ett litet klotterplank med login för oss säljare där vi kan lägga in enklare kommentarer och smajlies.
Sidan skulle vara extremt enkel, man skriver webadressen, skriver in sitt användarnamn och lösenord. Det kommer upp ett chattfönster och ett fält för att skriva i, that's it!
Nu till problemet - jag är rent utsagt värdelös på att koda och undrar nu därför om det finns någon snäll person som kan hjälpa mig med just detta!
Jag kan själv fixa ett webhotell och adress men som sagt jag har ingen aning om hur man går till väga för att ådstakomma detta klotterplank!
Vore extremt tacksam för hjälp
Vänliga hälsningar
January 2, 2005
Snorch wrote: Ingen lär göra det gratis, eller för den delen "lagomt" billigt, så istället för det använd någon av alla tusentals färdiga gästböcker som finns. Sök på google efter php guestbook så hittar du säkerligen någon passande.
Tack så mycket!:D
Detta: http://www.promosi-web.com/scr.....dguest.php var precis det jag sökte efter - enkelt, tydligt o bra!
1 Guest(s)