July 21, 2003
det va då ett jävla sätt att låsa alla trådar som handlar om pirat saker!.
pirat kort är INTE olagligt!
får jag fråga dig har du windows ? ... jag sätter 100 kr att det är en piratkopia och sen har du office XP ? sätt jag en till 100 lapp.
sen kanske du har nortonantivirus. hmm jaa det jag vill säga är att du har säkert över 5000kr pirat saker i ditt hem. som tex windows, office, norton, Nero, kanske till och med har pirat skivor! ... fattar du hur mycket pirat saker det är i världen just nu och antipirat snubbar jobbar för fullt över att stoppa detta. så du kan ju sluta spela någon jävla oskylldig kille som aldrig har haft en pirat sak hemma.
och låta dom som vill veta får veta.
June 17, 2002
Ehh... Han följer ju bara FORUMETS regler o det har inte med vad han har hemma privat.. ELLER HUR!!!
Han får sitta på så mycket Warez han vill hemma... Men i detta forum e det förbjudet med det snackat så acceptera det eller dra!...
Finns andra forum för det... Herrån...
November 10, 2002
equest wrote: det va då ett j**la sätt att låsa alla trådar som handlar om pirat saker!.
får jag fråga dig har du windows ? ... jag sätter 100 kr att det är en piratkopia och sen har du office XP ? sätt jag en till 100 lapp.
sen kanske du har nortonantivirus. hmm jaa det jag vill säga är att du har säkert över 5000kr pirat saker i ditt hem. som tex windows, office, norton, Nero, kanske till och med har pirat skivor! ... fattar du hur mycket pirat saker det är i världen just nu och antipirat snubbar jobbar för fullt över att stoppa detta. så du kan ju sluta spela någon j**la oskylldig kille som aldrig har haft en pirat sak hemma.
Warez och såna saker ska juh inte diskuteras i forumet...
..ska dem fixa pre-kanal osv på irc@Efnet snart oxå eller? 😛
April 1, 2001
equest wrote: det va då ett j**la sätt att låsa alla trådar som handlar om pirat saker!.
sen kanske du har nortonantivirus. hmm jaa det jag vill säga är att du har säkert över 5000kr pirat saker i ditt hem. som tex windows, office, norton, Nero, kanske till och med har pirat skivor! ... fattar du hur mycket pirat saker det är i världen just nu och antipirat snubbar jobbar för fullt över att stoppa detta. så du kan ju sluta spela någon j**la oskylldig kille som aldrig har haft en pirat sak hemma.
Du har tydligen inte fattat mycket du... För det första har du skrivit denna kritiken på fel ställe.
Jag vet inte vad det hela handlat om, men att döma av ditt inlägg här så handlar det om piratkort. Du har rätt i att det inte är olagligt att inneha såna, du har också rätt i att de flesta här på forumet har piratkopierade grejer. Men såhär ligger det till: Oavsett om det är lagligt eller ej, så skall såna saker inte diskuteras i detta forumet. Vill man diskutera "pirat" relaterade ämnen så finns det säkert andra ställen att vända sig till.
1 Guest(s)