ViU nu får du skärpa dig!|Programmering / Grafisk formgivning|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope


Match



Forum Options



Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
ViU nu får du skärpa dig!
equest
Nu vet jag hur man gör inlägg!
Medlem
Forum Posts: 42
Member Since:
July 21, 2003
sp_UserOfflineSmall Offline
1
August 14, 2003 - 10:56 pm
sp_Permalink sp_Print

det va då ett jävla sätt att låsa alla trådar som handlar om pirat saker!.
pirat kort är INTE olagligt!
får jag fråga dig har du windows ? ... jag sätter 100 kr att det är en piratkopia och sen har du office XP ? sätt jag en till 100 lapp.
sen kanske du har nortonantivirus. hmm jaa det jag vill säga är att du har säkert över 5000kr pirat saker i ditt hem. som tex windows, office, norton, Nero, kanske till och med har pirat skivor! ... fattar du hur mycket pirat saker det är i världen just nu och antipirat snubbar jobbar för fullt över att stoppa detta. så du kan ju sluta spela någon jävla oskylldig kille som aldrig har haft en pirat sak hemma.
och låta dom som vill veta får veta.

Pim_
Member
Medlem
Forum Posts: 3947
Member Since:
March 20, 2003
sp_UserOfflineSmall Offline
391674
August 14, 2003 - 11:07 pm
sp_Permalink sp_Print

Smart drag.
Välkommen till "en varning" klubben

MULLVADEN
Member
Medlem
Forum Posts: 4226
Member Since:
June 17, 2002
sp_UserOfflineSmall Offline
391675
August 14, 2003 - 11:08 pm
sp_Permalink sp_Print

Ehh... Han följer ju bara FORUMETS regler o det har inte med vad han har hemma privat.. ELLER HUR!!!

Han får sitta på så mycket Warez han vill hemma... Men i detta forum e det förbjudet med det snackat så acceptera det eller dra!...

Finns andra forum för det... Herrån...

Darkstormz
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 593
Member Since:
November 10, 2002
sp_UserOfflineSmall Offline
391676
August 14, 2003 - 11:09 pm
sp_Permalink sp_Print

equest wrote: det va då ett j**la sätt att låsa alla trådar som handlar om pirat saker!.
pirat kort är INTE olagligt!
får jag fråga dig har du windows ? ... jag sätter 100 kr att det är en piratkopia och sen har du office XP ? sätt jag en till 100 lapp.
sen kanske du har nortonantivirus. hmm jaa det jag vill säga är att du har säkert över 5000kr pirat saker i ditt hem. som tex windows, office, norton, Nero, kanske till och med har pirat skivor! ... fattar du hur mycket pirat saker det är i världen just nu och antipirat snubbar jobbar för fullt över att stoppa detta. så du kan ju sluta spela någon j**la oskylldig kille som aldrig har haft en pirat sak hemma.
och låta dom som vill veta får veta.

Warez och såna saker ska juh inte diskuteras i forumet...
..ska dem fixa pre-kanal osv på irc@Efnet snart oxå eller? 😛

equest
Nu vet jag hur man gör inlägg!
Medlem
Forum Posts: 42
Member Since:
July 21, 2003
sp_UserOfflineSmall Offline
391678
August 14, 2003 - 11:10 pm
sp_Permalink sp_Print

hehe Pim_ jag och du 🙂
börjar misstycka om detta forum.
hmm..jaja jag får väll ge mig "förlåt" för jag tar upp saker som jag inte får ta upp. sry

Iceman
Member
Medlem
Forum Posts: 4735
Member Since:
April 1, 2001
sp_UserOfflineSmall Offline
391742
August 15, 2003 - 6:12 am
sp_Permalink sp_Print

equest wrote: det va då ett j**la sätt att låsa alla trådar som handlar om pirat saker!.
pirat kort är INTE olagligt!
får jag fråga dig har du windows ? ... jag sätter 100 kr att det är en piratkopia och sen har du office XP ? sätt jag en till 100 lapp.
sen kanske du har nortonantivirus. hmm jaa det jag vill säga är att du har säkert över 5000kr pirat saker i ditt hem. som tex windows, office, norton, Nero, kanske till och med har pirat skivor! ... fattar du hur mycket pirat saker det är i världen just nu och antipirat snubbar jobbar för fullt över att stoppa detta. så du kan ju sluta spela någon j**la oskylldig kille som aldrig har haft en pirat sak hemma.
och låta dom som vill veta får veta.

Du har tydligen inte fattat mycket du... För det första har du skrivit denna kritiken på fel ställe.

Jag vet inte vad det hela handlat om, men att döma av ditt inlägg här så handlar det om piratkort. Du har rätt i att det inte är olagligt att inneha såna, du har också rätt i att de flesta här på forumet har piratkopierade grejer. Men såhär ligger det till: Oavsett om det är lagligt eller ej, så skall såna saker inte diskuteras i detta forumet. Vill man diskutera "pirat" relaterade ämnen så finns det säkert andra ställen att vända sig till.

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 694
Currently Online:
Guest(s) 72
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630
Posts: 1300967

 

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL