June 4, 2004
Ja, som rubriken lyder... Vad kan man göra åt saken?
Har redan testat med båe AD-Aware och Spybot, det senaste i rådfrågan hos Skiroy...
Här lite bilder:
En sorts popup:
[Image Can Not Be Found]
April 7, 2002
Gör backup på det som är viktigt och blås burken är mitt råd.
När det är gjort så använder du bara Internet Explorer till Windows Update och kör firefox till allt annat... se också till att ha ett vettigt antivirusprogram t.ex. nod32...
Vill du slippa alla problem med spyware virus och liknande skräp skippa windows helt och kör Ubuntu.
January 8, 2005
HardCoder wrote: Gör backup på det som är viktigt och blås burken är mitt råd.
När det är gjort så använder du bara Internet Explorer till Windows Update och kör firefox till allt annat... se också till att ha ett vettigt antivirusprogram t.ex. nod32...Vill du slippa alla problem med spyware virus och liknande skräp skippa windows helt och kör Ubuntu.
instämmer till fullo.
June 4, 2004
HardCoder wrote: Gör backup på det som är viktigt och blås burken är mitt råd.
När det är gjort så använder du bara Internet Explorer till Windows Update och kör firefox till allt annat... se också till att ha ett vettigt antivirusprogram t.ex. nod32...Vill du slippa alla problem med spyware virus och liknande skräp skippa windows helt och kör Ubuntu.
Tjaa.. Det verkar vara ganska vettigt.. 🙄
Får ta mig tid till det i morgon då antar jag... För det är inte direkt det jag vill pilla med nu... 😕
Jaja, tack för det och ha en fortsatt trevlig kväll! 😀
EDIT: Då var denne datorn formaterad och han flyter fint, precis som han ska! 😀
(Ska aldrig mer installera ICQ på datorn då felet dök upp efter den installation igår eftermiddag! :-?)
1 Guest(s)