February 27, 2004
min brorsa hade en massa krypterade filer på 2 av sina hårddiskar.. nu när han köpt en ny disk att ha windows på och installerat så kan han inte använda dessa filer och inte heller dekryptera dom...
jag gjorde en kopia på certifikatet från den förra windowsinstallationen och la till den på en massa ställen me guiden som blir men kan fortfarande inte använda filerna... då jag fruktar att filerna blivit krypterade på en annan windowsinstallation eller nått så undrar jag om man på nått sätt kan knäcka krypteringen eller nått sånt?
April 14, 2006
mr.ister wrote: min brorsa hade en massa krypterade filer på 2 av sina hårddiskar.. nu när han köpt en ny disk att ha windows på och installerat så kan han inte använda dessa filer och inte heller dekryptera dom...
jag gjorde en kopia på certifikatet från den förra windowsinstallationen och la till den på en massa ställen me guiden som blir men kan fortfarande inte använda filerna... då jag fruktar att filerna blivit krypterade på en annan windowsinstallation eller nått så undrar jag om man på nått sätt kan knäcka krypteringen eller nått sånt?
Är du säker på att det är krypteringen som ställer till det ? Det är inte så enkelt att du måste ta ägarskap på filerna först ? Får du något felmeddelande ?
1 Guest(s)