April 13, 2004
Hejsan!
Jag har Norton Personal Firewall och nod32 virusprogram. När jag scanna så hitta den viruset "Win32/Krepper.C worm" Viruset kopierar massa crack.exe filer, hundratals och lägger dom någonstans. Jag scanna med nod32 men den kunde inte ta bort det. Så då körde
jag "http://se.trendmicro-europe.com/consumer/products/housecall_pre.php?" , en gratisscan. Det stod att den fick bort viruset första scannen, en DLL fil av något slag. Men crack filerna fortsatte att skapas och när jag försökte scanna med housecall så hitta den inte viruset, och nod32 kunde inget göra. Varje gång jag tar bort alla cracks och tömmer papperskorgen så läggs nya crack.exe i någon annan folder. Vad ska jag göra? Tacksam för alla svar!
November 4, 2002
Hansen wrote: Vad skulle det spela för roll / hjälpa ?
När du får ett tips som inte uppenbart är idiotiskt så kan man prova det istället för att ge ett stöddigt svar. .. :bash:
Felsäkert läge kan göra så att viruset inte startar, vilket gör att fil-låsningen släpper vilket innebär att du kan ta bort det.
Dig kommer jag inte att hjälpa nästa gång du frågar... 👿
Prescott 3.4GHz @ 3.83GHz 4x225 FSB- ASUS AX800 XT PE - 2 GB DDR 400 - S-ATA RAID-0 500GB - Thermaltake Xaser Damier Series V5000A - Asus P4C800 Deluxe - NEC 8x -/+ RW DVD Dual Layer - Antec 550w TruePower - Samsung Floppy (svart) ;)
August 15, 2004
Magne wrote: Eller också så undrade han bara varför det skulle fungera och frågade!!!
Ni är väldigt snabba på att anta att det är stöddigt svarat.Det är ju juletid, be happy. 😉
Jag citerade förklaringen och skrev "Exakt", skrev jag något annat som har med hans fråga att göra? =/ I don't think so ;] God Jul ;P
November 4, 2002
Magne wrote: Eller också så undrade han bara varför det skulle fungera och frågade!!!
Ni är väldigt snabba på att anta att det är stöddigt svarat.Det är ju juletid, be happy. 😉
lite kaffe, sen blir man trött när folk inte uppskattar när man tar sig tid att tänka på deras problem...
Prescott 3.4GHz @ 3.83GHz 4x225 FSB- ASUS AX800 XT PE - 2 GB DDR 400 - S-ATA RAID-0 500GB - Thermaltake Xaser Damier Series V5000A - Asus P4C800 Deluxe - NEC 8x -/+ RW DVD Dual Layer - Antec 550w TruePower - Samsung Floppy (svart) ;)
2 Guest(s)