WLan inget för svensson|Säkerhet|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
WLan inget för svensson
CoolNicklas
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 213
sp_UserOfflineSmall Offline
1
December 20, 2004 - 10:34 pm
sp_Permalink sp_Print

Laddade ner och körde Netstumbler.
Gick en 10 minuter lång promenad och scannade lite efter WLan i mitt bostadsområde. Hittade 20 nät och här kommer lite statistik:

15 st okrypterade/oskyddade
5 skyddade
10 hade default SSID

Jag tycker att försäljarna av dessa produkter borde ta mer ansvar och förklara riskerna med WLan för sina kunder. Jag är en schysst kille som inte använder andras IP-addresser för att göra olagliga saker med eller stjäl andra männsikors data, men andra mindre skrupelfria personer kan ju i princip hitta på vad som helst utan att det ens märks (förrän det är försent).

Det är nog bara en tidsfråga innan detta kommer att blli ett stort problem.
Borde sitta en varningstext på produkterna.

/Nicke

Hugge
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1847
801443
December 20, 2004 - 11:39 pm
sp_Permalink sp_Print

CoolNicklas wrote:
Det är nog bara en tidsfråga innan detta kommer att blli ett stort problem.

Oj så fel du har =)

Det är redan ett gigantiskt problem och för många företag har det nästan inneburit platt fall för att det suttit någon trådlös router på nätverket. Allt går att sniffa rätt på via WLAN, login till lunarstorm, alla mail man får hem, FTP konton, SSH-konton och så vidare. Inte nog med att man kan sniffa saker, det är ju en baggis att koppla upp sig och sen använda ett företag som IP-sköld för hackerattacker. De har mer än ofta ganska kralliga servrar och bra med banbredd också så denial of service attacker om man snor åt sig ett konto på servern är också väldigt nyttigt. Ingen kan heller komma åt dig, du går inte att spåra annat än mec MAC-adresser om man är lite klurig, men har man kunnat tatt sig in på en server och fixat root så har man kunskaper att spoofa mac-a också. På defcon i Augusti så hittade jag och mitt "lag" cirka 1800 accesspunkter runtom Silicon-Valley med omnejd. Bara 534 stycken av dem hade nån form av kryptering eller ändring från defaul inställningar. Detta gör att vi hade ungefär 1300 APs som var helt öppna och hade default adminlogin. Värt att nämna är att detta är bara företag vi pratar om, alla stora rävar finns i silicon valley. Bland de oskyddade kan vi hitta Intel, Apple, Foundry och många många fler. Eftersom defcon är en tävling inom lagens ramar så kan vi inte gå längre än att koppla upp sig mot Accesspunkterna utan protokoll påslagna, men hade vi velat så hade det inte varit några problem att ta sig in i låt säga intels infrastruktur och hämta information eller lägga in en sniffer på någon klient som kollar efter intressanta mail med låtsäga ett keyword, kanske "confidential" ?

Det är bedrövligt dåligt att ett sånt storföretag tillåter sånt. Visserligen kan de vara utom vetskap för nätverksteknikerna då det kan vara en av "fotfolket" som tyckte bättre om att surfa på toaletten än vid sin kontorsplats och satt upp en liten accesspunkt under skrivbordet bara. Men det räcker gott och väl för man ska kunna fånga in en bärvåg nere från gatan med en lagomt kraftfull antenn.

Det är minst lika illa i Sverige, fast här är det inte företagen som tabbar sig utan här är det privatpersoner. Tror jag har runt 5000 hotspots i 16 olika städer i Sverige på min interna lilla databas där det mer eller mindre är öppet för allmän beskådning/surfning. Det är otroligt få som kör med WEP/WPA påslaget, mac-begränsning, BSSIDbegränsning och begränsat antal utdelade IPn. Dock är man inte helt säker då heller för WEP är chruncbart så länge det är lite trafik i nätet, MAC går att spoofa, IP-limit går att gå förbi. Ett säkert WLAN finns med andra ord inte än, är inte så säker på att det kommer att finnas heller faktiskt.

Nåvål, ni som sitter med Dlink604:or ta en titt i manualen, för annars kommer jag 😉 Står det en igenimmad svart bil med onaturligt många antenner så är det bäst att ni har ett säkert WLAN, för annars blir det otrevligheter och uppmaningar om vad som skulle kunnat hända om det vore en blackhat där före mig.

Skräckexempel: En kille som "jag känner" har en ganska så ondskefull sida. Han åkte runt i sin bil med tre laptops, tre ganska så fläskiga antennet och kismet påslaget för att mappa accesspunkter. Han fick en idé, om att nått konkret måste göras för att få lite bukt på okunskapen hos företag gällande WLAN. Lämpligt företag hittades fort, en D-Link 604 med default config satt uppsatt någonstans i lokalen, bra styrka ner mog vägen var det i alla fall. Nätverksmappning och strukturritning var klar ganska per omgående, 30 thin-clients fördelade på tre datorrum, 4 nätverksskrivare, 3 SAN stationer, mysql, central servrar och webservrar fanns alla med på listan med MAC-A, IP och eventuella begränsningar utpekade. Säkerhetskopiering på kunddatabaser (med kontonummer) maillistor och transaktionskvitton säkerhetskopierade okrypterat varannan timme mellan SAN-stationerna. Snifferprogram som kördes direkt över nät utan implementering på någon nod tog givetvis glatt åt sig all information. Cirka 30 000 mailadresser som lätt hade kunnat sålts till en spammare för skapliga summor skrevs ut i x-antal exemplar på företagets fyra nätverksskrivare för att visa hur illa det kan gå. Även löneutbetalningarna för dem på högre instans skrevs ut så att kontoristerna kunde se hur många 10 000kr mer kostymfolket tjänade. Även uppmaning om skärpning med säkerheten och att alla konfidiella meddelanden borde krypteras med lämpligtvis PGP nycklar så att inte alla kan läsa varandras mail. Tunna klienterna var givetvis inställa på WoL så att väcka alla dem till liv var inte speciellt svårt. Alla användarprofiler låg på den centraliserade servern med en ytterst gammal Novellmjukvara som gjordes ungefär samtidigt med första sällskapsresefilmen så att exploita fram ett rootkonto var busenkelt. Givetvis kan man inte låta bli att busa lite med allas profiler så bakgrunder gjordes iordning och webbläsarna blev utbytta från leksaksinternetexplorer till lite mer seriösa FireFox, även mailläsare byttes ut från sållet outlook till ordentliga Thunderbird. Detta företag har inte WLAN längre.

Så kan det gå när inte haspen är på ...

Hursomhelst, lite Wardriver-etik så inte någon får för sig något. Jag bröt helt och hållet mot budord6 idag men det är för att jag inte instämmer med den till punkt och pricka, jag är inte fundementalist.

1. Do Not Connect!!:
# At no time should you ever connect to any AP's that are not your own. Disable client managers and TCP/IP stacks to be sure. Simply associating can be interpreted as computer trespass by law enforcement.

2. Obey traffic laws:
# It's your community too, the traffic laws are there for everyone's safety including your own. Doing doughnuts at 3am gets unwanted attention from the authorities anyways.

3. Obey private property and no-trespassing signs:
# Don't trespass in order to scan an area. That's what the directional antenna is for 🙂 You wouldn't want people trespassing on your property would you?

4. Don't use your data for personal gain:
# Share the data with like-minded people, show it to people who can change things for the better, use it for education but don't try and make any money or status off your data. It's just wrong to expect these people to reward you for pointing out their own stupidity.

5. Be like the hiker motto of 'take only pictures, leave only footprints':
# Detecting SSID's and moving on is legal, anything else is irresponsible to yourself and your community.

6. Speak intelligently to others:
# When telling others about wardriving and wireless security, don't get sensationalistic. Horror stories and FUD are not very helpful to the acceptance of wardrivers. Speak factually and carefully, Point out problems, but also point out solutions, especially how we are not the problem because we don't connect.

7. If/When speaking to media, remember you are representing the community:
# Your words reflect on our entire hobby and the rest of us. Do not do anything illegal no matter how much they ask. They may get pissed off, but at least you have demonstrated the integrity that this hobby requires.

Stavfel? oja, massor. Klockan är två på natten och jag har sugit i mig ett par bärsingar, det är trots allt semester.

EDIT: klockan är inte två, den är ett. Men det är ju semester så ... :bgrin:

Blaxxor
Member
Medlem
Forum Posts: 2182
801467
December 21, 2004 - 1:08 am
sp_Permalink sp_Print

Dagens längsta inlägg skrivet av våran "Hacker-kung" 🙂

Dock väldigt läsvärt sådant 🙂

Förstår mig dock inte på stora företag som kör med "Svensson hårdvara" i nätverket. Hade jag haft ett stort företag hade jag satsat på lite säkrare saker, Cisco prylar tex.

Hugge
Kommer du hit ofta?
Medlem
801730
December 21, 2004 - 10:54 am
sp_Permalink sp_Print

Blaxxor wrote: Dagens längsta inlägg skrivet av våran "Hacker-kung" 🙂

Förstår mig dock inte på stora företag som kör med "Svensson hårdvara" i nätverket. Hade jag haft ett stort företag hade jag satsat på lite säkrare saker, Cisco prylar tex.

imho så är Cisco det mesta förlegade företaget när det gäller WLAN, deras Aironet prylar är riktigt dåliga om man ser till priset som man betalar. Det finns faktiskt inte sådär vidare värst säker nätverksutrustning i dagens lägen. 3Com har nog kommit längst med det om jag får säga mitt. Även Orinoco ligger långt fram i utvecklingen av säkra wlan fast ingen har ens kommit nära något som får betecknas som säkert i mina ögon.

Blaxxor
Member
Medlem
Forum Posts: 2182
801778
December 21, 2004 - 11:35 am
sp_Permalink sp_Print

Hugge wrote: [quote=Blaxxor]Dagens längsta inlägg skrivet av våran "Hacker-kung" 🙂

imho så är Cisco det mesta förlegade företaget när det gäller WLAN, deras Aironet prylar är riktigt dåliga om man ser till priset som man betalar. Det finns faktiskt inte sådär vidare värst säker nätverksutrustning i dagens lägen. 3Com har nog kommit längst med det om jag får säga mitt. Även Orinoco ligger långt fram i utvecklingen av säkra wlan fast ingen har ens kommit nära något som får betecknas som säkert i mina ögon.

Okej, my bad 😛 Inte tillräckligt påläst 🙂

Tog för givet att Cisco's WLAN prylar var i klass med deras trådbundna komponenter 🙂

Undra varför det ska vara så svårt att tillverka ett WLAN som är säkert.

squarepusher
Member
Medlem
Forum Posts: 2154
803036
December 22, 2004 - 6:01 pm
sp_Permalink sp_Print

Kollade upp en grannes w-lan (ett företag), dom hade wep aktiverat...men tror ni inte att wepnyckeln var samma som nätverksnamnet, vilka idioter..snokade runt lite och hittade massa känslig information (vill inte gå in på vad det var) så jag passade på att skriva ut ett gäng varnings meddelanden på deras skrivare...sen dog nätet inom 5 minuter. Nu är dom uppe och kör igen med samma wep nyckel, hur dum får man bli?
En annan granne körde också med wep, jag loggade trafik i några dar och så knäckte jag nyckeln på 14 minuter, så mitt råd är: kör alltid vpn (Ipsec eller SSL) wep är inget att förlita sig på.

squarepusher
Member
Medlem
803943
December 23, 2004 - 6:49 pm
sp_Permalink sp_Print

Whoooha, nu sitter jag hos mamma i bollnäs, drog igång kismet och scannade lite efter w-lan och vad hittar jag? jo ett helt öppet nät..så nu är julen räddad tack vare någon puckad granne 🙂

ManicBlue
Member
Medlem
Forum Posts: 2005
803956
December 23, 2004 - 7:04 pm
sp_Permalink sp_Print

Ja visst är det sorgligt hur enkelt det kan vara. Bara hoppas att det är en white hat som hittar "hålen" och ingen med mer dolda motiv. Hemska saker som man kan lägga över skulden på andra med rätt kunskap och lite bristande moral/etik. Får ju bara hoppas att företag med klassat material väljer andra alternativ att bygga nätverk med. Även om så i dagsläget inte är fallet.

BarateaU
Member
Medlem
Forum Posts: 4597
809065
December 30, 2004 - 12:59 am
sp_Permalink sp_Print

Ställde ut en antenn på balkongen och får in 4 ap's.

Ena är WEP krypterat och andra är MAC de två resterande är free.
Sen är det skrattretande när det inte ens byter default lösenordet på ap'n.

Eftersom att jag sa upp mitt bredband för några månader sen så var det en lättnad att jag kunde köra på grannens utan problem tills han satte på WEP och jag stog som ett "?".

Tog mig lite i kragen och gick och hörde med en granne som jag inte direkt känner utan man brukar morsa på när man går förbi varandra och han hade tydligen också wlan och de var hans som var MAC låst, tittade med hundögonen och frågade snällt om han kunde släppa in mig.
Och de gjorde han.

Dock så är det så risig motagning mot han så jag "lånar" lite av nån annan granne just nu.

Lite konstigt endå att den säger att länk kvalite är 80% och signal styrka 60% med den har endå problem med att fånga upp nån ip adress från hans dhcp "Han med MAC lås".
Sen om man går och får lite bättre motagning så får man en ip direkt.

Men den som jag har bäst motagning imot är han som satte på WEP nyckel, synd synd.

Biblo
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 975
810128
December 31, 2004 - 11:31 am
sp_Permalink sp_Print

Får folk bara upp ögonen för problemet så är det ju lätt att skydda sig.

- en riktig WEP-nyckel på minst 128 bitar.
- och stäng av broadcastingen av SSID:et

Då är man mycket bra skyddad.

Vampis
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1344
811661
January 2, 2005 - 10:51 am
sp_Permalink sp_Print

Finns det nåt sätt att (i winXP) att ansluta till WLAN förutom windows funktioner... där rutan kommer upp med att det finns dessa WLAN att ansluta till..

I linux har man ju lite mer frihet, antingen att skriva in essid:t eller AP'ns Mac-adress.

squarepusher
Member
Medlem
812610
January 3, 2005 - 11:44 am
sp_Permalink sp_Print

Biblo wrote: Får folk bara upp ögonen för problemet så är det ju lätt att skydda sig.

- en riktig WEP-nyckel på minst 128 bitar.
- och stäng av broadcastingen av SSID:et

Då är man mycket bra skyddad.

Nej, det räcker inte...går all trafik över w-lan igenom en ipsec tunnel, då är du mycket bra skyddad.
En 128b WEP nyckel går att knäcka relativt enkelt om det är mycket trafik på nätet, eller så kan man injecera paket för att skapa mer trafik. Kismet plockar upp ditt SSID och ip scope på nolltid, även fast du har stängt av ssid broadcasts.

Alex aka NH|WiggeR
Member
Medlem
Forum Posts: 2067
843037
February 15, 2005 - 6:38 pm
sp_Permalink sp_Print

Har precis kommit hem från Irland där jag har varit på en wireless utbildning. Det som Hugge säger stämmer väldigt bra.
Många företag har börjat med wireless, men tro inte att säkerheten är hög. Och skulle det finnas någon slags säkerhet så är detta inget omöjligt att kringå.

Ut med bilen, laptopen/handdatorn GPS:en till detta. Igång med någon scanner aplikation och scanna när du har GPSen på.

Det är skrämmande att så många inte ens bryr sig om säkerhet. Speciellt företag.
Lokalisera APs, spara latitud och logitud (I Sverige behöver vi nog inte oroa oss för att sprar altitud) Allt klart. Du har nu en liten databas med sköna hotspots.

Nu har jag en fråga till er.

Det finns ju "lagliga" hotspots på väldigt många ställen. Heathrow, flygplatsen i London har detta, många caféer har börjat med detta.

Hotspot = tillgång till gratis internet. Men hur bra kan detta vara... Folk kan ju hitta på vad som där. Ingen som kan spåra en om man gör något dumt. Eller funkar det?

/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"

Hugge
Kommer du hit ofta?
Medlem
843104
February 15, 2005 - 8:31 pm
sp_Permalink sp_Print

Alex aka NH|WiggeR wrote: Har precis kommit hem från Irland där jag har varit på en wireless utbildning. Det som Hugge säger stämmer väldigt bra.
Många företag har börjat med wireless, men tro inte att säkerheten är hög. Och skulle det finnas någon slags säkerhet så är detta inget omöjligt att kringå.

Ut med bilen, laptopen/handdatorn GPS:en till detta. Igång med någon scanner aplikation och scanna när du har GPSen på.

Det är skrämmande att så många inte ens bryr sig om säkerhet. Speciellt företag.
Lokalisera APs, spara latitud och logitud (I Sverige behöver vi nog inte oroa oss för att sprar altitud) Allt klart. Du har nu en liten databas med sköna hotspots.

Nu har jag en fråga till er.

Det finns ju "lagliga" hotspots på väldigt många ställen. Heathrow, flygplatsen i London har detta, många caféer har börjat med detta.

Hotspot = tillgång till gratis internet. Men hur bra kan detta vara... Folk kan ju hitta på vad som där. Ingen som kan spåra en om man gör något dumt. Eller funkar det?

Nej, det kan inte spåra dig speciellt lätt. Bara på routernivå, då kan man se vilka MAC-Adresser som har gjort vad, när och hur. Detta gäller förstås att man har en någorsålunda accesspunkt och inga D-Link leksaker. Även om federala myndigheter nu kanske skulla kunna ta reda på var du sitter vanligtvis med just den där MAC-A så är det inte lätt för dem, är _rätt_ mycket spårningsarbete att göra. Men är man så full i fan att man använder ett publikt wlan eller kanske rentav någon annans för hackinguppgifter så kör man med spoofad mac-adress. Detta kan göras med en enkel kommandolinje i linuxterminal. Eller så kan du helt enkelt kasta nätverskortet efter, köpa på sig ett par skitkort från el-giganten för 199kr.

Så ja, detta är livsfarligt. Och ja, det används mycket flitigt världen över.

Vill inte ens veta hur illa det kommer bli när Wimax lanseras på bred front. Där har du upp till 70mbit full duplex över 5mil, ingen förbättrad säkerhet än vanliga WLAN-standarderna.

EDIT: Finns redan många detaljerade kartor över de stora städerna i sverige vart det finns "säkrade" och osäkrade WLAN-AP:s

CoolNicklas
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 213
843379
February 16, 2005 - 11:57 am
sp_Permalink sp_Print

Det har blivit en hel del intressant läsning i den här tråden som jag startade och jag vill passa på att tacka framförallt Hugge.

Blev rätt biten av vad jag läst så jag tänkte utbilda mig lite mer inom området, någon som vet om det finns nån svensk community som pysslar med Wlansäkerhet/Wardriving etc.?

Jag har lärt mig Linux (debian) hyggligt (Windows verkar inte så användbart här), ska köpa en laptop, har köpt lite antenner, Orininoco kort och två böcker (WI-FOO och Wireless Hacks: 100 Industrial Strength Tips and Tools).

Sen kanske man kan få fråga Hugge här på NH om man stöter på problem?

Hugge
Kommer du hit ofta?
Medlem
843493
February 16, 2005 - 3:05 pm
sp_Permalink sp_Print

CoolNicklas wrote: Det har blivit en hel del intressant läsning i den här tråden som jag startade och jag vill passa på att tacka framförallt Hugge.

Blev rätt biten av vad jag läst så jag tänkte utbilda mig lite mer inom området, någon som vet om det finns nån svensk community som pysslar med Wlansäkerhet/Wardriving etc.?

Jag har lärt mig Linux (debian) hyggligt (Windows verkar inte så användbart här), ska köpa en laptop, har köpt lite antenner, Orininoco kort och två böcker (WI-FOO och Wireless Hacks: 100 Industrial Strength Tips and Tools).

Oh, nemas problemas. Jag tycker bara det är kul.

http://wardriving.se/site/
http://www.wlanmap.com/
http://www.nora-wireless.org/
http://www.stockholmopen.net/index.php

Men annars är det irc som gäller, finns ett par kanaler på undernet, freenet, quakenet och eventuellt efnet. Annars är utländska forum betydligt mycket bättre.

http://www.michiganwireless.org/
http://www.palowireless.com/
http://www.wireless-bern.ch/
http://forum.defcon.org/

och sist men inte minst

http://www.c2security.org/forums/wwwd/

Skulle inte det räcka finns det sidor som:

http://wiki.personaltelco.net/.....ommunities

Riktigt bra material du har fått tag på förresten, bra utgångsobjekt för seriös wardriving. Jag köpte precis en liten läcker pryl från kingston som man sätter på nyckelringen. Då kan man kolla om det finns trådlöst nät i närheten utan att ha en dator. De där böckerna är förövrigt riktigt bra, har bara läst en bättre bok inom detta område och det är "Wardrive: drive detect defend".

Happy hunting. Och följ gärna god wardrive-etik.

1. Do Not Connect!!:
# At no time should you ever connect to any AP's that are not your own. Disable client managers and TCP/IP stacks to be sure. Simply associating can be interpreted as computer trespass by law enforcement.

2. Obey traffic laws:
# It's your community too, the traffic laws are there for everyone's safety including your own. Doing doughnuts at 3am gets unwanted attention from the authorities anyways.

3. Obey private property and no-trespassing signs:
# Don't trespass in order to scan an area. That's what the directional antenna is for 🙂 You wouldn't want people trespassing on your property would you?

4. Don't use your data for personal gain:
# Share the data with like-minded people, show it to people who can change things for the better, use it for education but don't try and make any money or status off your data. It's just wrong to expect these people to reward you for pointing out their own stupidity.

5. Be like the hiker motto of 'take only pictures, leave only footprints':
# Detecting SSID's and moving on is legal, anything else is irresponsible to yourself and your community.

6. Speak intelligently to others:
# When telling others about wardriving and wireless security, don't get sensationalistic. Horror stories and FUD are not very helpful to the acceptance of wardrivers. Speak factually and carefully, Point out problems, but also point out solutions, especially how we are not the problem because we don't connect.

7. If/When speaking to media, remember you are representing the community:
# Your words reflect on our entire hobby and the rest of us. Do not do anything illegal no matter how much they ask. They may get pissed off, but at least you have demonstrated the integrity that this hobby requires.

MVH// Fredrik

Pojo
Member
Medlem
Forum Posts: 2239
844789
February 18, 2005 - 3:02 pm
sp_Permalink sp_Print

Sen om man är en riktig säkerhetstänkande person kan man ju strunta i själva säkerheten på WLANet och inte ha helt öppna servrar på det lokala nätet.
Visst ska man ha säkerhet på WLANet men det är ju viktigare att di inte har servrar som är helt öppna och allt man nu kan ha.

Farbror
Member
Medlem
Forum Posts: 2275
849101
February 25, 2005 - 8:41 pm
sp_Permalink sp_Print

CoolNicklas wrote: Det har blivit en hel del intressant läsning i den här tråden som jag startade och jag vill passa på att tacka framförallt Hugge.

Några små forum:
http://chasenet.org/community/.....owforum=81 (eng)
http://forum.flashback.info/sc.....y.php?f=89 (swe)

Kizo
Member
Medlem
Forum Posts: 5235
855060
March 8, 2005 - 2:11 pm
sp_Permalink sp_Print

Det här var mig en tråd med trevlig läsning. 🙂
Tyvärr finns det ingen mer i det här huset som kör WLAN. :'(
Har dock lånat skolans internet lite ibland när jag suttit i rasthallen, men det är allt.
Vad finns det för mjukvara för att söka efter tillgängliga nätverk då?
Jag har bara använt mig av XP's egna drivers och ASUS drivers.

Vampis
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1344
855279
March 8, 2005 - 6:45 pm
sp_Permalink sp_Print

Network Stumbler

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 448
Currently Browsing this Page:
2 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL