December 28, 2000
OfflineSkillnaderna är inte så stora egentligen. Utseendet kännder du antagligen till. Men gillar man inte det nya utseendet och byter till Windows classic blir skillnaderna små.
Microsoft har inplenterat lite olika funktioner som t.ex. stöd för CD-bränning, brandvägg, hantering av ZIP filer. Mycket som tidigare sköttes av 3:e parts program finns nu inbyggt i systemet. Men ofta är ändå de separata programmen bättre i alla fall.
Sen är det väl lite små skillnader/förbättringar här och där men inget speciellt jag kommer på nu.
Nån kanske har nåt annat att fylla på med?
December 28, 2000
OfflineHeh måste bara citera Kyle på http://www.hardocp.com
"I was talking to some folks yesterday and I don't know anyone that is getting excited about running WinXP. Hell, they just got Windows right with Win2K. Personally, I am sticking with it. Seems to be an OS for chicks to me. "Ooo, look how pretty it is!!"
Nåt för Farenheit med andra ord 😛
[ Detta inlägg ändrat av Avellan 2001-06-30 02:13 ]
May 17, 2001
OfflineOn 2001-06-30 02:17, Phat^Trance Skrev:
HAHAinstallerade XP idag,,, pallade inte me skiten o efter 20 min så blev det format G:
sämsta OS ja har provat.. till o med win 3.11 e f-n bättre
Äsch, tror man vänjer sig och inser fördelarna förr eller senare.. så var det för mig iaf med Win95, Win98 och Win2k.. Jag tyckte de var värdelösa i början och ville inte byta från det gamla. Men sen efter motvillig installation så visade det sig att de faktist rockade fett.. 
April 5, 2001
OfflineJuly 13, 2001
Offline1 Guest(s)

Log In