June 12, 2001
OfflineJag har ME installerat och när jag vill avsluta, stänger den inte av sig, istället dyker den blåa skärmen upp och säger att systemet är upptaget så jag måste hårdstänga datorn , alltså slå av strömbrytarn o starta om för att sedan stänga av datorn "riktigt"! Finns det nån som har råkat ut för samma sak och löst det?
Jag har letat efter en patch på Windows update och andra tänkbara sidor...men icke!
Skulle vara skönt med en patch och slippa böket!
[ Detta inlägg ändrat av tottieann 2001-06-13 18:52 ]
December 19, 2000
Offline"systemet upptaget" sa du.
ok.
pröva att stänga ner alla program i taskbaren(de som ligger brevid klockan) och pröva sen att avsluta.
jag hade inget sånt problem men jag prövade och märkte ungefär att det gick dubbelt så fort att avsluta windows.
pröva med det.
tryck ctrl-alt-del EN GÅNG i windows och stäng alla program utom "explorer" och "systray".

January 26, 2001
Offline2001-06-13 07:24, skrev Pär:
"systemet upptaget" sa du.
ok.
pröva att stänga ner alla program i taskbaren(de som ligger brevid klockan) och pröva sen att avsluta.
jag hade inget sånt problem men jag prövade och märkte ungefär att det gick dubbelt så fort att avsluta windows.
pröva med det.
tryck ctrl-alt-del EN GÅNG i windows och stäng alla program utom "explorer" och "systray".
![]()
men då måste man väl göra det varje gång man startar datorn och det blir JOBBIGT!
1 Guest(s)

Log In