April 14, 2004
Nån här som vet vad som hänt, jag använder programmet " youtube music downloader" och det har funkat kanon så länge jag har använt den minst 1 år, men nu senaste veckan går det inte att konvertera nåt alls kommer bara upp att det är en invalid url länk !!! Men det är det ju inte gör exakt som jag alltid gjort men det går inte. har testat massa olika adresser från youtube men samma fel. Vad är det för fel nån som vet?
March 10, 2003
Kan vara att youtube ändrat i sina system gällande länkning av stream och det programmet du har inte längre uppdateras. Youtube ändrar hela tiden på sidan, vilket man ibland märker av lite då och då. Samt att HTML5 är på frammarch då adobe håller på att avveckla flash mer och mer.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
July 30, 2010
Download Helper finns som verkar kunna ladda ner videos utan problem (testade nyss). Det finns ett konverteringstillägg till Download Helper som man måste registrera sig för att kunna använda och spara i MP3. Man kan ju konvertera med VLC efteråt annars om man har det installerat
1 Guest(s)