February 1, 2002
min visade också runt 150 grader +, då blir man lite skraj till en början precis när man ser det 🙂
klaus, bra kämpat med språket.. är lite impad av de som försöker sig på svenskan som "nyligen" är hitkommen! Min frisörska är från tyskland o hon tyckte det svenska språket va som finskan är för oss ungefär 🙂
January 4, 2003
jag har asus p4pe moderkort. Jag har 7 fläktar i datan o schysst cpucooler +arctic silver 3 kylpasta. Min tem visas i bios som 50-60 grader vilket är enligt mig helt jävla löjligt orimligt. Tror många moderkorts tempövervakning suger. Gör som jag har gjordt efter detta: Bry dig inte förns processorn börjar pipa eller det luktar bränt och oroa dig inte för det kommer inte hända. Skulle det hända hade det hänt direkt. Ja menar 150 gradet kan man ju steka en köttbit, lösa upp metaller, koka vatten.
De är lugnt 😀
January 5, 2002
Starscream wrote: klaus, bra kämpat med språket.. är lite impad av de som försöker sig på svenskan som "nyligen" är hitkommen! Min frisörska är från tyskland o hon tyckte det svenska språket va som finskan är för oss ungefär 🙂
Dålig liknelse, då det svenska språket är långt ifrån lika komplicerat som tyskan, för att inte tala om att skillnaderna mellan svenska och finska är enormt mycket större än de mellan svenska och tyska. Halva det svenska språket är grundat på tyskan, plus att den svenska grammatiken är en av världens lättaste...
Men vissa kanske har svårt med det, det har man ju sett fina exempel på - även bland de infödda.
Nåja, kanske lite väl offtopic 😀
Jag skulle gissa på att den visar tempen i F...
1 Guest(s)