February 22, 2003
MonsterMini_Me wrote: Hmm. ok, men vad står det? Står det C1 eller något i slutet på serigenumrett?
(Börjar jag bli jobbig? :P)
Nej, det står liten kod på processorn.
På min står det SL6EG och sen får man söka på någon sökmotor efter olika steppingkoder. Eftersom jag har en 2,53 så har den C1. Men ifall du har en annan hastighet på din och SL6EG på din så är det inte säkert den har C1. Det varierar mellan de olika hastigheterna.
October 7, 2001
MonsterMini_Me wrote: Ja det kan man ju men jag har tyckt att det är billigare med IT butiker.
Jo förässten. Har du några förslag på Märken och priser när det gäller Minnen? Vad använder du?
jag skulle juh vilja köpa 1024 minnen för 100kr men går juh inte 😛
ne men kanon minnen kostar juh en del ... typ 1500 🙂 för ett 256 minne
då vet du att du har grejer som pallar liten granna 😀
mitt 512 kosta 1150 stog inte att det va apacer men fick ett sånt å det klockar fint å så 🙂
October 7, 2001
Dampen wrote: [quote=MonsterMini_Me]Hmm. ok, men vad står det? Står det C1 eller något i slutet på serigenumrett?
(Börjar jag bli jobbig? :P)
Nej, det står liten kod på processorn.
På min står det SL6EG och sen får man söka på någon sökmotor efter olika steppingkoder. Eftersom jag har en 2,53 så har den C1. Men ifall du har en annan hastighet på din och SL6EG på din så är det inte säkert den har C1. Det varierar mellan de olika hastigheterna.
hmmm så koden som står på cpun... skiljer mellan modeller ? =)
så det står slgeg på din å du har en c-1:a ? lr ? =)
March 2, 2003
February 22, 2003
EiN_BäVeR wrote:
hmmm så koden som står på cpun... skiljer mellan modeller ? =)
så det står slgeg på din å du har en c-1:a ? lr ? =)
http://www.e4all.info/database.....tel_p4.htm
så där. Nu kan du kolla hur mycket du vill 🙂
February 3, 2003
February 3, 2003
2 Guest(s)