December 7, 2003
LorD_Kvadd wrote: Skaffa en Swiftech MCX462+ eller V...Min barton 2500+ ligger i 222*11 nu och ligger på 33 grader. Men skaffa en rejäl fläkt då. Smartfan 2 eller liknande.Köpte ett par ADATA minnen från datorbutiken precis. Klarar iaf 233fsb 1:1 med 2-3-3-6 timings så får du inte tag i några Corsair så är Adata att rekommendera tycker jag 😀
okej...tack, funderade också på den där Swiftechen. Och dina A-DATA, dom är alltså BH-5?
February 3, 2003
LorD_Kvadd skrev:
Skaffa en Swiftech MCX462+ eller V...Min barton 2500+ ligger i 222*11 nu och ligger på 33 grader. Men skaffa en rejäl fläkt då. Smartfan 2 eller liknande.Köpte ett par ADATA minnen från datorbutiken precis. Klarar iaf 233fsb 1:1 med 2-3-3-6 timings så får du inte tag i några Corsair så är Adata att rekommendera tycker jagokej...tack, funderade också på den där Swiftechen. Och dina A-DATA, dom är alltså BH-5?
Mjaa tror inte dom är BH5 men dom verkar helt ok. Får ta och kolla när jag kommer hem. Men Swiftechen är bra som fan. SLK'n ska väl vara bra den med, men det vet jag inget om 😛 haha
3 Guest(s)