January 1, 2003
April 5, 2003
Med Bartonen och 9600Pro't ligger jag i 15k klubben så...
men med en sketen Palomino 2000+ @ 1.9ghz 150FSB, 1:1 6-2-2-2.5 och ett GF Ti4200@310/585 sittandes på ett riktigt sunkigt ECS K7S6A rev 1.0 ligger jag på ~14k kommer inte ihåg exakt tror de var 13 95x eller nått sånt. Har tyvärr inte kvar någon compare länk...
June 28, 2002
Äntligen kan jag också vara med i klubben...*phu* Fick lov att installera Win ME för att kunna komma över den magiska gränsen. Kör med en Zalman passiv kylning på graffet men jag monterade på en 80mm fläkt riktad mot nordbryggan + en 80mm som blåser på GPU´n.
June 28, 2002
AMD_RULEZ wrote: [quote=DraGoN]slixz; Borde inte du få mer poäng än det där???
Om grafikkortet var bättre, så...;)
Precis som AMD_RULEZ säger så skulle jag fått mkt bättre om jag hade ett bättre graffe, men hej tycker ni inte att jag har pressat ur det mesta ur det ruttna graffet eller vaddå?! Har inte testat att benchat det sedan jag fick min mobile prolle så det är mkt möjligt att jag kan kräma ur lite till innan det säger stopp.
February 3, 2003
slixz wrote: [quote=AMD_RULEZ][quote=DraGoN]slixz; Borde inte du få mer poäng än det där???
Om grafikkortet var bättre, så...;)
Precis som AMD_RULEZ säger så skulle jag fått mkt bättre om jag hade ett bättre graffe, men hej tycker ni inte att jag har pressat ur det mesta ur det ruttna graffet eller vaddå?! Har inte testat att benchat det sedan jag fick min mobile prolle så det är mkt möjligt att jag kan kräma ur lite till innan det säger stopp.
Pressa på! :bgrin:
February 12, 2003
Ok jag är med i klubben!
Har för mig att jag har fått runt 22000 innan men jag hade photoshop och norton antivirus igång nu och odefragmenterade diskar så jag tappade lite prestanda kanske
November 18, 2003
x-per wrote: Ok jag är med i klubben!
Har för mig att jag har fått runt 22000 innan men jag hade photoshop och norton antivirus igång nu och odefragmenterade diskar så jag tappade lite prestanda kanske
Alla som har upp till 14999 poäng får vara med.
Ni som har mer har en annan klubb.
hrmmm
1 Guest(s)