February 4, 2002
ranlord wrote: Japp då var det klart mitt radeon 9700pro har härmed förklarats dött
dog i går kl 24:00 ...saknad vänn som gav mig allt den kunde under sinn korta evnads tid....kör nu med ett voodo 318k blev i ett huj 2k i 3dmark
Beklagar det djupaste hoppas kortet får en fin begravning
August 15, 2001
August 15, 2001
August 15, 2001
February 4, 2002
Klart så nu är man medlem 15035p OBS !! rekordet taget med ett Ti4200kort http://service.madonion.com/co.....k1=5015211
February 4, 2002
Jocke aka [NH wrote: Dragon]hmm varför står det under; Compared System
att du har en;
CPU AMD Duron(tm) Processor 2338 MHz
FSB 195 MHz
Memory 256 MBStämmer väl inte??
Har också märkt det Börjar man kolla lite hos Madonion så upptäcker man att alla XP2400 blir registrerade som duron Vet inte varför
August 15, 2001
Arne Anka wrote: [quote=Jocke aka [NH] Dragon]hmm varför står det under; Compared System
att du har en;
FSB 195 MHz
Har också märkt det Börjar man kolla lite hos Madonion så upptäcker man att alla XP2400 blir registrerade som duron Vet inte varför
Grattis arne och välkommen du har värkligen förkänat en plats blad de utvalda... kan du kanse retutav få mer kräm ut av din burk.........
välkommen till klubb 15K!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
February 4, 2002
ranlord wrote: [quote=Arne Anka][quote=Jocke aka [NH] Dragon]hmm varför står det under; Compared System
att du har en;
FSB 195 MHz
Grattis arne och välkommen du har värkligen förkänat en plats blad de utvalda... kan du kanse retutav få mer kräm ut av din burk.........
välkommen till klubb 15K!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Går säkert att skrapa ihop ett par hundra poäng till Kanske kan jag få upp processorn lite till också
August 15, 2001
February 4, 2002
#[L Click HS wrote: # Goofy]Ni är ju banne mig omänskliga!!!!!!!
Kanske de 😀 Har nu halkat ner till 4:de plats hos Madonion med XP processor och Ti4200 kort inte alls bra Ny kylning på ingående då ska jag väl spöa 3:an i alla fall kanske 2:an också 1:an blir värre med sina 15551p
August 15, 2001
Arne Anka wrote: [quote=#[L Click HS]# Goofy]Ni är ju banne mig omänskliga!!!!!!!
Kanske de 😀 Har nu halkat ner till 4:de plats hos Madonion med XP processor och Ti4200 kort inte alls bra Ny kylning på ingående då ska jag väl spöa 3:an i alla fall kanske 2:an också 1:an blir värre med sina 15551p
vad blir det för kyling nu ....vatten???
February 4, 2002
ranlord wrote: [quote=Arne Anka][quote=#[L Click HS]# Goofy]Ni är ju banne mig omänskliga!!!!!!!
vad blir det för kyling nu ....vatten???
Nee det blir fortfarande luftkylning fast lite kraftigare Längre fram får man väl se vad det blir
1 Guest(s)