April 29, 2004
February 3, 2003
Snowman89 wrote: [quote=LorD_Kvadd][quote=Snowman89][quote=LorD_Kvadd]Lite underligt egentligen hur man kan våga köra 3dmark oklockat.. Men visst, får ta ett race sedan kanske.
våga?
Pinsamt med så långa fps ju... Tillochmed med GF4an
aha 🙂 något högre res än?
vmoddat än?
Högre resultat jodå http://service.futuremark.com/compare?2k1=8388969
Det är väl hyfsade resultat för att vara orginalkylning och inga artifakter under racet va? 😛
Har inte gjort vmoddarna än. Är inte säker på motstånden.
November 18, 2003
LorD_Kvadd wrote: [quote=Snowman89][quote=LorD_Kvadd][quote=Snowman89][quote=LorD_Kvadd]Lite underligt egentligen hur man kan våga köra 3dmark oklockat.. Men visst, får ta ett race sedan kanske.
våga?
vmoddat än?
Det är väl hyfsade resultat för att vara orginalkylning och inga artifakter under racet va? 😛
godkännt 🙄
nej men skit nice ju, fatta med a64 och vmodd :p
February 3, 2003
Snowman89 wrote: [quote=LorD_Kvadd][quote=Snowman89][quote=LorD_Kvadd][quote=Snowman89][quote=LorD_Kvadd]Lite underligt egentligen hur man kan våga köra 3dmark oklockat.. Men visst, får ta ett race sedan kanske.
våga?
vmoddat än?
godkännt 🙄
Hehe joo det är det som fattas. Scoren skulle blivit mycket högre om jag haft det.
Såg det på Lobby testet, fick nada ökning från 330/700 till 350/750. Fick dock ett par fps när jag körde 240*11.
Vem vet, kanske blir en a64 snart ändå? Vill in i fighten igen 😉
Hur går det med dina delar btw?
November 18, 2003
LorD_Kvadd wrote: [quote=Snowman89][quote=LorD_Kvadd][quote=Snowman89][quote=LorD_Kvadd][quote=Snowman89][quote=LorD_Kvadd]Lite underligt egentligen hur man kan våga köra 3dmark oklockat.. Men visst, får ta ett race sedan kanske.
våga?
vmoddat än?
godkännt 🙄
Hehe joo det är det som fattas. Scoren skulle blivit mycket högre om jag haft det.
Såg det på Lobby testet, fick nada ökning från 330/700 till 350/750. Fick dock ett par fps när jag körde 240*11.
Vem vet, kanske blir en a64 snart ändå? Vill in i fighten igen 😉
Hur går det med dina delar btw?
sitter på en kompis dator så ja har inge msn, ocz har lyckats pajja mitt nf7 som han skulle sälja , eftersom ja behövde pengarna till ett nytt grafikkort så vart man ju mindre glad på han.
grafikkortet borde va på väg nu (leadtek 6600gt extreme pci e) och så väntar ja bara på dfi brädan ska komma till sverige 🙂
March 11, 2003
Snowman89 wrote: grafikkortet borde va på väg nu (leadtek 6600gt extreme pci e) och så väntar ja bara på dfi brädan ska komma till sverige 🙂
En liten, helt irrelevant fråga. Varför har du något i din sign, som du inte ens har fått levererat? Klockningsresultatet, vad baserar du det på? Du får gärna skriva vad du känner för, men är inte hela idén med att ha sina grejer i signaturen, att just det är ens egna grejer? Visst, jag kan skriva något jag skulle vilja ha, men det gör ju inte att det är mina grejer bara för det. Jag skulle kunna skriva saker som jag lånar, men det gör jag inte. Vad är det för roligt att veta vilka prylar som folk inte har?
November 18, 2003
igge wrote: [quote=Snowman89][quote=igge]Se länk i sign för test-score i 01, 03 & 05 😉
no offence men hur kan du köra grejerna original?
P.g.a. total okunskap vad det gäller OC...
Men var så lugn, jag håller på att lära mig 🙂
va bra pma gärna om du har några funderingar
February 8, 2005
score :5909 med detta sys inget e trimmat (har beställt en sticka till) l [Gigabyte K8NSXP S939][AMD Athlon 64 FX-55 + Zalman s7700b-cu][ Powercolor X800XT Platinum Edition 256 MB][Geil 512MB DDR PC3500 433MHz Ultra Platinum CL2.5 2-3-3-6][Maxtor DM10 300GB SATA 7200RPM 16MB][Maxtor 160GB IDE 7200RPM 8MB][Coolermaster Stacker STC][Antec TruePower 480W ATX]
April 5, 2002
Snowman89 wrote: va bra pma gärna om du har några funderingar
hehe... oj oj, då fyller jag din inbox här på forumet 😉
Just nu har jag inte tid att "leka" då datorn används för spelandet.. får se om vi (Exit11/Team Mirage) klarar oss långt i BFV Worldtournament för efter det är det dags för klockning.
November 18, 2003
denstore wrote: [quote=Snowman89]grafikkortet borde va på väg nu (leadtek 6600gt extreme pci e) och så väntar ja bara på dfi brädan ska komma till sverige 🙂
En liten, helt irrelevant fråga. Varför har du något i din sign, som du inte ens har fått levererat? Klockningsresultatet, vad baserar du det på? Du får gärna skriva vad du känner för, men är inte hela idén med att ha sina grejer i signaturen, att just det är ens egna grejer? Visst, jag kan skriva något jag skulle vilja ha, men det gör ju inte att det är mina grejer bara för det. Jag skulle kunna skriva saker som jag lånar, men det gör jag inte. Vad är det för roligt att veta vilka prylar som folk inte har?
lite efter men, jo därför hade ja offline som status, jag hade haft samma processor i mitt msi kort så därför vet ja ju va den klarar
3 Guest(s)