January 13, 2002
Ärligt talat, kära läsare.
Vad som inte får hända är att ni blir lurade att köpa Senfus vattenkylnings kit 2. Det gjorde jag, dock mest pga tanken, som i sin tur inte passade som den skulle :o...men, ja, 55 grader på idle @1k är fan inte att hurra för. Vattenblocket suger daktig torr snus, det kan man lätt märka. Kör med en eheim 1048, black ice extreme (med 120 fläkt från power cooler) och en tank på cirkus 2 l. samt senfus "kylfläns" till vattenblock.
Mitt gamla kylsystem innehållande 9 väldigt aktiva fläktar var bättre. Man kunde dock inte sova i rummet eller mysa med flickvännen där, men ändå, den var ju på större delen av dagen. Nu har jag dataräknaren på 24/7 känns det som, men 55 är för mycket. Detta är en varning, en senfu. Inget ont mot senfu, tanken är läcker (om man haft en sicce nova micro)...
Har en DD Maze 3 på intågande. Det lär väl sänka skiten.
rumstemp på 22.7
vattentemp på 27 +-10%
January 13, 2002
Jo, kanske det. Men, deras block är verkligen inte bra utformat, den fylls inte med vatten riktigt helt förren efter några dagar och lite annat skoj, sedan är inte "fenorna" i samma klump som botten, utan det är två helt olika material. Kanske hade passat för en P2:a.
/ Niklas
1 Guest(s)