August 21, 2003
Frysen funkade inte Det är klart att det blir kondens, det ska ju inte vara något problem så länge jag inte sätter kortet i datorn. Grafikkort i datorn med kondens skulle inte va en vacker syn... :bgrin: Nästa försök blir att värma upp grafikkortet. Om jag klockar utav helvete så kanske den där flänsen lossnar. Vad tror ni? men efter att kondensen är borta såklart!
August 21, 2003
heh! det där känner jag igen. Som sagt, frysen funkade inte för mig, men jag fick bort kylflänsen iaf senare när jag tog i ordentligt med en skruvmejsel. Man kan inte bli annat än rädd när det släpper och flänsen flyger på ett dyrbart kort.
Är det nån som har haft samma problem som jag har nu då? kylflänsarna på minnena är för höga för 80A-HP kylningen. För det första kommer en kylfläns i vägen för det där röret, och sen är en annan kylfläns ivägen för hela bakre Zalmankylflänsen. Ska jag bara såga bort en bit av de där flänsarna eller? Då far ju all garanti iaf 😕
Visst, garantin är redan borta efter att jag tog bort orginal kylningen, men går det inte att limma tillbaka den för att lura butiken?? 😛 Men jo, vad ska jag göra åt minnes kylningen?
2 Guest(s)