March 2, 2003
cool wrote: [quote=kadaifi][quote=cool]men klockar pro mer än en flachad np
Nej eftersom dem båda har samma klockningar då :bok:[/quote
varför inte dåå.har frågat runt..pro kommer längre.så det e lönt att det finns pro då
Kollahan klart om du klockar np till pro då kommer kortet självklart att vara varmare de gäller oxå vid flashning till pro så de ändå grejen när du ska tävla mellan dem två korten är att np kommer alltid behöva mer kylning än vad pro gör ifall du ska tävla me dem !! Vi säger att vi två ska tävla om vem som kommer först till Skjosken (minilivs) o du börjar 100meter framför mig vem tror du kommer bli tröttare då ??
August 4, 2002
flashade mitt 9800 np till 9800pro och fick 500 poäng mer i 3dmarks20001SE, den landade på 14019p med pro flashningen.. Måste ju va nåt knas?
Har en AMD XP 2400+ på ett Abit KD7A mobo
768 MB DDR ram Radeon 9800 np flashat till ett 9800 pro @ 425/350 Mhz
Windows 2k SP4
Hyperion 1449
Catalyst 3.7
Senaste BIOS drivers till mitt mobo.
AGP@8X
Fastwrite OFF (testat on)
AGP aparture size 256 MB
Hur fasen kan de leda till 14019 poäng i 3dmarks2001SE?
Tacksam för hjälp
October 22, 2002
kadaifi wrote: [quote=cool][quote=kadaifi][quote=cool]men klockar pro mer än en flachad np
Nej eftersom dem båda har samma klockningar då :bok:[/quote
varför inte dåå.har frågat runt..pro kommer längre.så det e lönt att det finns pro då
Kollahan klart om du klockar np till pro då kommer kortet självklart att vara varmare de gäller oxå vid flashning till pro så de ändå grejen när du ska tävla mellan dem två korten är att np kommer alltid behöva mer kylning än vad pro gör ifall du ska tävla me dem !! Vi säger att vi två ska tävla om vem som kommer först till Skjosken (minilivs) o du börjar 100meter framför mig vem tror du kommer bli tröttare då ??
VA ?? svenska tack
September 9, 2003
Spelar ingen roll vad det är för märke på grafik kortet typ HIS eller Powercolor m.m. det är olika minnen mellan 2,8ns 3,0ns 3,3ns. 2,8ns och 3,3ns är samsung vad jag har hört.
:: IS7-G|P4 2,4c|2*512 pc3200 twinmos|nytt graffe på g|4*80mm fläktar|Chieftec medium|WaterChill|17" Samtron ::
1 Guest(s)