March 7, 2004
Kame_boy wrote: [quote=Snowman89][quote=Kame_boy]405/750 🙁
r360 core?
jag vet inte 😕 finns det något enkelt sett att se det genom windows eller så? Orkar inte plocka isär den stora kylaren för att titta.
tanka EVEREST http://www.lavalys.com/index.php?page=product&view=1 där ser man mycket kul
April 20, 2002
Det där Everest var ett trevligt program....där fick man reda på mycket. Satt och hade för mig att jag hade cas2-minnen i datorn men det hade jag inte...:D
Min core var r350.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
November 18, 2003
RyXze wrote: I Radlinker står de varken r 360 eller r 350?
och jag orkar inte lyfta på den j**la ati fläkten, för de är väll de man ska göra? Jag vågar inte flasha bios och kolla om de blir grafikbuggar..
Finns de inte något progg där man kan kolla om man har r 350 lr r 360?
dom säger i everest men de e så rörigt så ja tror inte ja hitta rätt ställe (hittade 3ställe där de stog r350?)
June 30, 2003
Snowman89 wrote: [quote=RyXze]I Radlinker står de varken r 360 eller r 350?
och jag orkar inte lyfta på den j**la ati fläkten, för de är väll de man ska göra? Jag vågar inte flasha bios och kolla om de blir grafikbuggar..
dom säger i everest men de e så rörigt så ja tror inte ja hitta rätt ställe (hittade 3ställe där de stog r350?)
Heter progget Everest?
November 18, 2003
RyXze wrote: [quote=Snowman89][quote=RyXze]I Radlinker står de varken r 360 eller r 350?
Heter progget Everest?
kolla längre upp på första sidan så hittar du det
April 20, 2002
Det undrar jag också.
Om det är som någon sa om metallpluttar/plastpluttar så blir jag också osäker. Har själv plast ju och Everest visar r350.
En fråga bara....artifakter, någonstans man kan se exempelbilder på hur det ser ut med såna?
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
December 7, 2001
Tintin wrote: Det undrar jag också.
Om det är som någon sa om metallpluttar/plastpluttar så blir jag också osäker. Har själv plast ju och Everest visar r350.En fråga bara....artifakter, någonstans man kan se exempelbilder på hur det ser ut med såna?
du har aldrig klockat graffe förut eller? :cy:
April 20, 2002
peppe20 wrote:
du har aldrig klockat graffe förut eller? :cy:
Vad har det med saken att göra?
RyXze wrote: Tintin, de blir som några raka streck över hela skärmen som blinkar..
Tackar, då vet jag. Skulle gärna se bilder också om någon vet en sida som har sådana...:P
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
June 30, 2003
hmmz, sa fel..
så här ser de ut: http://www.edharriss.com/revie.....ifacts.jpg
January 16, 2004
Snowman89 wrote: enligt everest hade ja r350 men jag tror inte det eftersom massa andra tecken visar på att jag har r360 för jag hade några speciella hynix minnen som det vanligt e på r360 o lika så hade jag plastpluttar som håller fast gpu kylaren o på r350 så e de metall pluttar
Jag och en kompis har r350 och båda har plastpluttar till gpu-kylaren så det stämmer nog inte. Kolla i aida32 och se vad de säger.
2 Guest(s)