February 12, 2003
taffiz wrote: [quote=x-per][quote=slafs_][quote=x-per]Vad är det för mening med att flasha när man ändå klockar lika högt?
Med xt bioset kommer de mer volt till gpun... Då man du klocka högre
Jaha eller så ändrar man volten i bios så behöver man ändå inte flasha!
Hur gör man det?
Trycker på page up och page down knapparna i rätt meny?
Eller hmm.......eller hmm.....eller a kanske......
February 9, 2004
x-per wrote: [quote=taffiz][quote=x-per][quote=slafs_][quote=x-per]Vad är det för mening med att flasha när man ändå klockar lika högt?
Hur gör man det?
Vad säger du nu?
March 14, 2004
x-per wrote: [quote=taffiz][quote=x-per][quote=slafs_][quote=x-per]Vad är det för mening med att flasha när man ändå klockar lika högt?
Hur gör man det?
Ne du kan inte ändå kortets volt i bioset, bara agp volten.. Det ger absolut ingenting. Eller menar du i gfx:ets bios? :S :-s
December 7, 2001
Snowman89 wrote: [quote=peppe20]mitt kort kan klara minst 450 utan vmodd men behöver mer kylning 🙁 blir nog vatten+TEC om någon månad 😀
kan klara?
skit samma va de kan klara va klarar det?
så du säger att ja inte ska försöka klocka de så mkt som möjligt? va har du för klockar spirit egentligen? 😀
November 18, 2003
peppe20 wrote: [quote=Snowman89][quote=peppe20]mitt kort kan klara minst 450 utan vmodd men behöver mer kylning 🙁 blir nog vatten+TEC om någon månad 😀
kan klara?
så du säger att ja inte ska försöka klocka de så mkt som möjligt? va har du för klockar spirit egentligen? 😀
jo men de ja menar e att de e ju skit samma va dom kan klara för mitt kanske klarar 590 på gpun om ja kör flytande kväve o vmoddat kortet, du förstår hur ja menar?
December 7, 2001
Snowman89 wrote: [quote=peppe20][quote=Snowman89][quote=peppe20]mitt kort kan klara minst 450 utan vmodd men behöver mer kylning 🙁 blir nog vatten+TEC om någon månad 😀
kan klara?
jo men de ja menar e att de e ju skit samma va dom kan klara för mitt kanske klarar 590 på gpun om ja kör flytande kväve o vmoddat kortet, du förstår hur ja menar?
ja menar du har samma kylning som jag och klarar högre mhz på coren, men jag begränsas pga värmen :s de är lite konsigt tycker jag :S
November 18, 2003
peppe20 wrote: [quote=Snowman89][quote=peppe20][quote=Snowman89][quote=peppe20]mitt kort kan klara minst 450 utan vmodd men behöver mer kylning 🙁 blir nog vatten+TEC om någon månad 😀
kan klara?
ja menar du har samma kylning som jag och klarar högre mhz på coren, men jag begränsas pga värmen :s de är lite konsigt tycker jag :S
jo de e de ju men ja kanske har dragit åt skruvarna hårdare?
o sen så har ju ja gexcube o du his
1 Guest(s)