April 22, 2004
hejsan
nu e re så att jag har precis köpt ett 9800se AIW.
jag hade hört att man kunde softmodda ett sådant till 9800.
så jag sökte på internet å hittade några omega drivers på 3dguru.
jag la in dom och märkte direkt skillnad. c:a 2000 poäng i 3dmark01se.
men jag får massor av artifacts. körde oxå atitool å sökte efter artifacts. den hittade varje 100-dels sekund...finns det något jag kan göra för att bli av me mina artifacts...jag testade å köra tribes vengence men högsta grafiken å et flöt på men som sakt det blev artifacts. men om jag drog ner grafiken till medel så såg jag inga artifacts. dom kan ju dock vara där ändå.
plz svara vill gärna softmodda....ska kolla om jag får samma resultat i 3dmark01se genom att överklocka gpu'n
February 16, 2005
Pr0cyoN wrote: hejsan
nu e re så att jag har precis köpt ett 9800se AIW.
jag hade hört att man kunde softmodda ett sådant till 9800.
så jag sökte på internet å hittade några omega drivers på 3dguru.
jag la in dom och märkte direkt skillnad. c:a 2000 poäng i 3dmark01se.
men jag får massor av artifacts. körde oxå atitool å sökte efter artifacts. den hittade varje 100-dels sekund...finns det något jag kan göra för att bli av me mina artifacts...jag testade å köra tribes vengence men högsta grafiken å et flöt på men som sakt det blev artifacts. men om jag drog ner grafiken till medel så såg jag inga artifacts. dom kan ju dock vara där ändå.plz svara vill gärna softmodda....ska kolla om jag får samma resultat i 3dmark01se genom att överklocka gpu'n
vilket märke har du på ditt grafikkort.. har själv ett men inte vågat klocka så möe än.. hur högt har du haft minnet? vad är dina default värden med omega?
2 Guest(s)