July 3, 2003
ska köpa en C0 stepping om 2 månader ungefär, när jag har pengar, och får minne och mobo med, bara undrar om det finns nån orsak till att jag INTE ska köpa denna prolle?
har hört att C0 steppingen har problem med vissa minnen, men jag får ju ett minne som fungerar med, så finns det då nån bra orsak till att inte köpa den?
July 3, 2003
hm... aja, men fan, alltså, jag tänker inte välja bort nåt av de han har.... får ju en sticka med, varför skita i prollen ?? och vad e de för skillnad på 1T och 2T ?? har ändå inte råd me nå überdyra minnen, och om jag köper så ska jag ändå sätta dem på min Xp2500+ istället, nytt mobo på den, och har fan knappt ens börjat OC'a ordentligt på den... 😉 😛
March 10, 2003
AarJay wrote: 1T ?? men alltså, vafan e de? jag som inte hängt med, så nu får du fan instruera mig eller visa mig en guide som visar... fattar noll... ...
är 1T en timing eller? eller, de kan de ju inte va, lägsta på alla timings e ju typ 2-2-2-5.... men vad är 1T då??
"Command rate: Tiden mellan att ett RAM har valts och att det kan ges kommandon att utföra.
Vanliga värden: 1t (bäst), 2t"
1 Guest(s)