December 28, 2001
December 3, 2001
Alltså varför måste ni klaga.
Jag kan mycket om andra saker inte om kylning helt enkelt.
Jag vill ha lite hjälp är det för mycket begärt. Så jag tycker ni kan sluta racka ner på folk bara för de inte kan lika mycket som ni om en sak. Jag kanske kan mer om nått annat än vad ni kan.
November 4, 2001
Det är tråkigt att se, men visst blir det många sådana här inlägg. Ngn skriver en, kanske för dig, självklar fråga, och direkt är ngn där å kritiserar. Just på den här frågan tror jag inte man hittat allt för många svar om man använt sök funktionen här på nh.
Sen så är det klart att man blir trött på folk som ställer likadana frågor hela tiden. Själv brukar jag hålla till på Operativsystems forumet, där kommer hela tiden frågor som "hur tar man bort xp", "kan man lägga in 98 efter 2k/xp" osv. Visst man blir trött på dessa frågor (och troligtvis på andra i andra forum). Jag brukar numera bara hänvisa till att det finns en sökfunktion här på nh. Brukar själv alltid kolla den innan jag lägger ett nytt inlägg.
Men det var inte det jag ville komma till... Skulle inte folk kunna försöka bli lite vänligare i största allmänhet mot andra?
Sen förstår jag att det kommer puckade inlägg ändå, men försök att hänvisa till en annan tråd eller bara till sökfunktionen. Det skulle kunna göra nh till en trevlig plats igen, tycker för tillfället det är på väg åt fel håll...
September 17, 2001
On 2002-02-21 21:49, vitek wrote:
Alltså varför måste ni klaga.
Jag kan mycket om andra saker inte om kylning helt enkelt.
Jag vill ha lite hjälp är det för mycket begärt. Så jag tycker ni kan sluta racka ner på folk bara för de inte kan lika mycket som ni om en sak. Jag kanske kan mer om nått annat än vad ni kan.
precis, j**la idioter. (:
Speciellt ante... 😛
August 19, 2001
Man måste ju lära sig nån gång.
Klaga inte.!
Det är ju därför detta forum, finns för at sånna som vitek ska få hjälp.
Seagate Barracuda 40gb
Sound Blaster live 1024
Geforce 3 23.11,Crystal Orb
24x10x40x Samsung
Chieftec 340W,Plexi,Spräjat,Neon
[ Detta Inlägg ändrades av: JuLmUnD den 2002-02-23 01:36 ]
[ Detta Inlägg ändrades av: JuLmUnD den 2002-02-23 01:36 ]
December 30, 2001
Hha jag måste säga en sak!! Ni som Idiot Förklarar folk som skriver inlägg o undrar mo data frågor,, Varför Har ni Medlem sskap på forumet?! är det för att visa att ni e duktiga på data o så.... P A T E T I S K A ,, hjälp han istället,, Asså man blir ju förvånad över hur folk kan vara så idiotiska o försöka idiot förklara han (vitek tror jag ) för han frågar en fråga , ALLA HAR VÄL VARIT NYBÖRJARE!
1 Guest(s)