September 24, 2003
har en fråga ,, sa till polarn att en barton 2.5k-b + nfs7 rev2 med ADATA 3200 BH-5 skulle ge honom en burk som svalde alla spel (han har ett 9800 pro sen tidigare)
MEN prollen är inte låst mp låst ,,, har testat allt men den vill inte.
fråga 1. eftersom han inte har en manual ,, köpte ett demo ex o abits sida funkar inte just nu ,,, finns det nån jumper som begrensar OC ? eller nå liknande ?
February 10, 2003
"MEN prollen är inte låst mp låst"
vad menar du med det ? är den låst eller är den inte låst ?
om den är låst kan det bero på att den är tillverkad efter v40 då amd bestämde sig för att låsa 2500+ (tror det beror på att dom får tillbaka så hiskeligt många brända cpuer)
September 24, 2003
Mezzlock wrote: "MEN prollen är inte låst mp låst"
om den är låst kan det bero på att den är tillverkad efter v40 då amd bestämde sig för att låsa 2500+ (tror det beror på att dom får tillbaka så hiskeligt många brända cpuer)
saken är denna att det är en V.30 prolle
sen så vad jag menade med låst är ju så klart 40+ är låst
September 24, 2003
warzo wrote: Jag är inte säker, men jag tror att vissa multipelvärden inte går att ställa in. Har själv satt min i 13, o d fungerar fint. De är en v.35.
testade din setup ... funkade ,,, MEN då rårde jag mp + fps ...
Edit .. nu går den stabilt i 3300 🙂 tänker inte säga vad jag inte gjorde (skäms fett)
March 13, 2003
Mezzlock wrote: "MEN prollen är inte låst mp låst"
Men hur vet man vilken vecka den är gjord då? eller kan man inte köpa dom överklocknings bara längre? :/
October 20, 2001
Finns kanske affärer som har gamla på lager. Vecka står på procesorn i form som 0335 till exempel där dom två sista siffrorna är vecka och två första vilket år.
Mer om stepping finns att läsa här https://www.nordichardware.se/.....hp?t=56401
April 5, 2003
Aonn wrote: [quote=warzo]Jag är inte säker, men jag tror att vissa multipelvärden inte går att ställa in. Har själv satt min i 13, o d fungerar fint. De är en v.35.
testade din setup ... funkade ,,, MEN då rårde jag mp + fps ...
Edit .. nu går den stabilt i 3300 🙂 tänker inte säga vad jag inte gjorde (skäms fett)
missa du å ge den mer spänning?
1 Guest(s)